Ach, ik weet in ieder geval hoe ik het systeem het beste kan benutten, dus ik ben altijd wel verzekerd van kaartjes![]()
Ach, ik weet in ieder geval hoe ik het systeem het beste kan benutten, dus ik ben altijd wel verzekerd van kaartjes![]()
mja, ik verbaas me ook over deze uitspraak. ik had ook om 11:00 nog een rammstein kaartje maar zelfs eventim(aan de telefoon toen ik ging bitchen over muse) zegt dat dat geluk was. ze geven toe dat het allemaal gebaseerd is op geluk.
wat kun je dan allemaal doen om het systeem naar je hand te zetten?
ik vrees dat jij gewoon twee keer geluk hebt gehad en jij je in de toekomst nog wel een keer zo bekocht zult voelen =S
Hmmm, ik hoop niet dat ik mensen blij maak met een dood vogeltje, maar ik keek net en zag dat er nog sta-plaatsen te krijgen waren voor de 1e ring oid? Ik krijg later inderdaad ook de foutmelding, maar misschien is dan toch niet niet álles weg.
Edit: Nevermind, inmiddels alles weer op "niet beschikbaar".
Dat helpt niet tegen foutmeldingen.
Neuh. Gewoon de eerste stappen voorzijn. Had voor Pearl Jam ook makkelijk kaarten. Ben dan ook wel redelijk bekend met IT-systemen. Denk je nou echt dat die telefonisten enig benul van IT hebben? Nee hoor, die zijn er gewoon om mensen gerust te stellen dat het geluk is en als het geluk is betekent het dat zij nergens verantwoordelijk voor hoeven te zijn.
Lekker boeiend of ze nou verstand van ICT of niet hebben? Ook voor de gewone debiel moeten kaarten verkrijgbaar zijn. En ook ik was die eerste stappen voor, toch kreeg ik foutmeldingen. Dat lijkt me er dus niets mee te maken hebben.
Slaat natuurlijk nergens op dat (alle) telefonisten 'nergens benul van hebben en alleen iets zeggen om er vanaf te zijn'. Juist die mensen zijn ook een visitekaartje voor Livenation en het lijkt me niet dat die nou 100% onder een steen leven, zo wel: nog een reden om te klagen bij Livenation.
Laatst gewijzigd door Steeff; 17 juni 2009 om 19:11
Nee, daarom zijn ze ook telefonist, en niet een belangrijk persoon.
Dus alleen belangrijke personen weten hoe het systeem werkt? Ik heb er geloof ik ook wel aardig inzicht in, en jij doet op z'n minst lijken alsof. Zijn wij dan ook belangrijke personen? Onzin.
En ik vind het ook een beetje neerkijken op die mensen. Alle telefonisten zijn dom ofzo? Hoeveel studenten bijvoorbeeld werken wel niet voor telefooncentrales, zijn die ook dom? Beetje kortzichtig, vind je niet?
Ik geef toe dat ik geen telefonist aan de lijn heb gehad, maar ik geloof er niet in dat telefonisten per definitie (zoals jij stelt) geen idee hebben waar ze het over hebben. Ja, ze zullen er tussen zitten, dat wel.
Laatst gewijzigd door Steeff; 17 juni 2009 om 19:12
Ik heb ook geen kaarten kunnen krijgen en vind het echt een waardeloos systeem.
Zelf moest ik zaterdag vanaf 8 uur werken maar mijn vriendin zat vanaf 9:45 achter de pc om kaarten te krijgen, account etc had ze allemaal al dus daar ligt het niet aan. Na 2 uur lang proberen had ze nog steeds geen kaarten kunnen krijgen. Ze moeten gewoon weer de kaartverkoop ook in de winkels houden, die kunnen wel altijd in het systeem hoe druk het ook is.
Die 1ering staanplaatsen had ik ook gezien idd maar ik zat toen nog heel erg te twijfelen of je daar uberhaupt wel iets kon zien.
Die kaarten zijn trouwens nog zeker een uur, of misschien wel 2 beschikbaar geweest toen.
Favorieten/bladwijzers