Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28

Standaard

Piratestefffff

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chocorookie Bekijk bericht
    Nou moet iemand mij eens vertellen of dit spookverhaal nu waar is of niet, komen de Epi's en de Tokai's nu uit dezelfde fabriek of niet...?

Gr. Choc
    beslist niet, zijn elkaars directe concurrenten Gibson zal dit never nooit niet toelaten, volgens mij hebben zij beiden een eigen fabriek en is er dus geen sprake van licentie productie

Senior Member

Standaard

Heel mooie gitaar, hoeveel heb je ervoor gegeven? Ben ook 'n lefty trouwens! En ook was die Spider III 15w mijn eerste gitaar. Voor zijn prijs is ie wel goed hoor! ongelooflijk veel mogelijkheden (check alleszins je handleiding) voor zo'n goedkope amp. Ga 's op clean met je channel volume serieus op hoog, en je master laag om te compenseren. geeft bij mij een veel betere drive dan daadwerkelijk die drive knop te gebruiken.

Oh, en, kzou zeggen, input uit je spider III naar je PC, zou moeten gaan via de line in, maar verwacht er niet veel van. Op headphones komt het er heel goed uit, maar op mijn PC is dat eigenlijk nooit echt gelukt. Het is beter je speaker te mic'en en zo op te nemen, gaat een veel beter geluid opleveren.
    Te koop: Randall RX 15W oefenampje in nieuwstaat, mag weg voor €30... Niet misse prijs voor een oefenampje!
    Gezocht: tweedehands V30 2x12 / Dunlop Crybaby Wah tegen een goeie prijs.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeadHerring Bekijk bericht
    Heel mooie gitaar, hoeveel heb je ervoor gegeven? Ben ook 'n lefty trouwens! En ook was die Spider III 15w mijn eerste gitaar. Voor zijn prijs is ie wel goed hoor! ongelooflijk veel mogelijkheden (check alleszins je handleiding) voor zo'n goedkope amp. Ga 's op clean met je channel volume serieus op hoog, en je master laag om te compenseren. geeft bij mij een veel betere drive dan daadwerkelijk die drive knop te gebruiken.

Oh, en, kzou zeggen, input uit je spider III naar je PC, zou moeten gaan via de line in, maar verwacht er niet veel van. Op headphones komt het er heel goed uit, maar op mijn PC is dat eigenlijk nooit echt gelukt. Het is beter je speaker te mic'en en zo op te nemen, gaat een veel beter geluid opleveren.
    hey bedankt man dat is een goede tip!
    ik ga wel eerdaags even kijken voor een microfoon.

ennehuu BASSIE!!!!!!

Standaard

Goed bezig, pik! Hele vette eerste electrische. Bij Peter Verspuy gehaald?
    Lefty Bach Explorer
    Lefty Indie IPR Solid
    Lefty Hohner ST-57
    Lefty Alhambra NW-3

Senior Member

Standaard

ja bij peterverspui gehaald

Senior Member

Standaard

Mooie gitaar, maar ik kan er toch echt niet aan wennen, een lefty. Me hoofd gaat er pijn van doen, met een gevoel van 'het hoort niet zo, iets gaat er niet goed'. En dat terwijl ik ook een lefty kon zijn, ik ben linkshandig.

Standaard

Gotverdomme.. Dat doe je goed die gitaar.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten