Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 36
    Senior Member

Music Oubollige Gary Moore meuk ;)

Hier een filmpje van mij met m'n Strat en JCM 800 op laag volume.

Ik vind het gewoon leuk om dit soort nummers mee te spelen, geeft een enorme kick.
    Het album Corridors of Power vind ik één v.d. beste albums van Gary Moore.
    De solo in dit nummer is één van m'n favoriete Gary Moore solo's.

Je kunt in dit filmpje ook goed horen dat het clean v.d. JCM echt wel gaaf is vind ik, vooral met single coils.
    Met humbuckers is het een stuk minder mooi.
    Laatst gewijzigd door Henri H; 12 juni 2009 om 13:51

Senior Member

Standaard

Klinkt wel goed hoor, enne, Corridors of Power is één van mijn favoriete albums aller tijden!!!!! Fuck die bluesplaten van hem, hier gaat ie tenminste onvervalst tekeer zoals het hoort!
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member

Standaard

Thx Marc, ten tijde van Still Got the Blues heb ik Gary Moore live op Parkpop in Den Haag gezien.
    Toen was ik best onder de indruk, en eigenlijk, als ik die filmpjes op youtube zie uit die tijd dan was dat toch ook wel erg goed hoor.
    Daarna werd het wat minder heb ik het idee, maar pas geleden heb ik een opname gezien waarbij hij "Red House" (Jimi Hendrix) speelde.
    Dat was wel de Gary zoals ik 'm graag zie en hoor.
    Qua albums zijn de albums uit de 70's en de jaren 80 het beste.
    After the War vond ik ook nog best OK.
    Hij heeft ook wel een paar slechte nummers geschreven, zoals b.v. "Listen to your Hertbeat" van Run for Cover en "Love Can Make a Fool of You" van Corridors of Power.

Senior Member

Standaard

Corridors of Power briljant! Ik heb hem grijs gedraaid. Gary en the blues.. tsja...... Thin Lizzy en de begin jaren solo dat is voor mij het hoogtepunt.

Ik heb Gary Moore op Pinkpop gezien ergens begin jaren 80 ik. Dat heeft toen grote indruk op mij gemaakt. Ik was dertien jaar oud en mocht met een vriendje mee met zijn grote zus en haar vriend naar Pinkpop. Daar aangekomen gingen zus met vriend snel een andere kant op. En wij twee jochies werden aan hun lot achter gelaten maar ik heb de tijd van mijn leven gehad met over de hele dag 1 sinas en 1 cola. Volgens mij was dat de tour met Ian Pace.

Standaard

Ik ben ook fan van Gary more en vind ook corridors of power geweldig! Pure nostalgie mooi meegespeeld ook.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankC Bekijk bericht
    Corridors of Power briljant! Ik heb hem grijs gedraaid. Gary en the blues.. tsja...... Thin Lizzy en de begin jaren solo dat is voor mij het hoogtepunt.

Ik heb Gary Moore op Pinkpop gezien ergens begin jaren 80 ik. Dat heeft toen grote indruk op mij gemaakt. Ik was dertien jaar oud en mocht met een vriendje mee met zijn grote zus en haar vriend naar Pinkpop. Daar aangekomen gingen zus met vriend snel een andere kant op. En wij twee jochies werden aan hun lot achter gelaten maar ik heb de tijd van mijn leven gehad met over de hele dag 1 sinas en 1 cola. Volgens mij was dat de tour met Ian Pace.
    Was een geweldig optreden inderdaad, ging goed tekeer, met Ian Paice en de bassist van Whitesnake, zo'n dunne lange, maar ben z'n naam vergeten, word ook al een daagje ouder, hahaha
    Heb het op video ehad (Betamax), maar denk dat ik 'm kwijt ben, en heb sowieso geen betamax meer...
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Standaard

Mijn live kennismaking met gary was 'rockpop in concert', een festival in dortmund. Dat was tijdens de corridors of power tour en dat was KABAMMM! Ik heb het hele concert letterlijk met open bek gestaan.

Dat pinkpop optreden heb ik niet gezien maar wel gehoord. Ik kom uit geleen en wij klommen ieder jaar over de hekken. Dat jaar dus niet omdat een van de dames perse mee wilde maar uiteindelijk niet meedurfde te klimmen.
    We zijn toen solidair gebleven en hebben buiten het terrein een te gek concert gehoord. Wel een beetje erg veel delay op de gitaar, maar daar had je door het bier geen last van.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Was dat Pinkpop optreden niet één van de eerste edities in Landgraaf, ipv Geleen? Zijn zang was toen wel nog wat minder meen ik me te herinneren. Op die eerste solo LP staan best een paar gave nummers idd.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Was dat Pinkpop optreden niet één van de eerste edities in Landgraaf, ipv Geleen?
    Neen! .....
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Moet eigenlijk wel kloppen ja, in Landgraaf had ik het gewoon moeten horen bij mijn ouders in de tuin

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten