Hmmm, zoals ik het nu zie verkoopt eventim die kaarten niet. Ik probeer het inderdaad iig via Livenation, en bellen is inderdaad ook een goede optie! Thanks!
begin een goed getrainde F5-vinger te krijgen... dus hopen dat het net zo goed gaat zaterdag als vanochtend bij rammsteinMOET ze zien
![]()
Op www.eventim.nl komen ze ook gewoon hoor, is één pot natAls je een transactie bij Livenation doet dan loopt die in principe ook via eventim.nl (en je Eventim account).
Bah, denk dat ik het ga missen. Kreeg foutmeldingen toen ik ze wilde reserveren. Reserveringsfout ofzo..
Zitten heb ik geen zin in, dat vind het geld niet waard, en staplaatsen lijken nu uitverkocht.. JammerHad ze graag willen zien.
ik zit al sinds 10:00 te F5'en op eventim en echt al 16 keer een kaartje maar: foutmlding! =[
zo zonde.
Zelfde hier... Wat verlang ik terug naar die goeie ouwe dagen waarin je gewoon naar een ticketbox kon, en dat gold 'wie eerst komt, die eerst maalt'. Dit is gewoon kut zo. Dan liever overnachten met een tentje voor de ticketbox, dan heb je iig nog wat.
Erg balen.
ik moet hier een beetje van huilen =S
Ik vind het ook ehhr, 'uitermate teleurstellend'. Dit is geloof ik de 3e keer dat het me niet lukt om bij begin voorverkoop online kaarten te krijgen. Jammeerrrr
Zo, en nu koffie.
same here , ook nog steeds niets
Favorieten/bladwijzers