woaaaGaaf ding barno! heeeel mooi en super geluid!!!!
woaaaGaaf ding barno! heeeel mooi en super geluid!!!!
Prachtige gitaar om te zien en te horen !
no life without music
gefeliciteerd! fraaie combi zo bij elkaar! klinkt goed ook, twangy gretsch-achtig.
al is de kleur niet mijn stijl, maar qua stijl ziet hij er super uit, vooral blijf ik die donkere toets, zonder dots prachtig vinden, dat heeft mij altijd al aangetrokken.
alleen side dots meer niet, super
merci voor de complimenten allen. Tijdens de bouw van deze heb ik het enkele keren bijna opgegeven door tegenslagen. Ben nu blij dat ik toch heb doorgedaan, al heeft het wel lang geduurd.
Heb wel spijt dat ze binnenkort weg is, al zou ik 'm voor mezelf waarschijnlijk anders finishen. Maar de hals ligt me heel erg goed en ik ben nu ook helemaal overtuigd van de meerwaarde van goede hardware (hier zit TonePro brug op en Sperzel locking tuners). ik wist wel dat het belangrijk was, maar hier voel en hoor je echt het verschil.
Nuja: vaste wet: beste zelfbouws verkoop je, met de mislukte blijf je zitten
Net zoals voor de Supreme Tux (waar ik ook een exemplaar voor mezelf van aan het bouwen ben) wil ik eentje zoals deze voor mijzelf gaan maken. Alleen zal de body koffie met melk bruin worden met zilveren hardware en waarschijnlijk een korte SG vibrola. Maar nu eerst een lefty thin king bass verder bouwen. ik heb te weinig tijd dedju
Mooi hoor! Maar hoe hou je die stoptail op z'n plek?![]()
was een vergissingkje, heb ik eerder al es uitgelegd![]()
Geweldig mooie plank, finish ziet er echt prachtig uit.
Respect voor je doorzettingsvermogen![]()
Elektrisch: Richwood strat => 6m cordial kabel => hughes & kettner edition tube
Akoestisch: LAG T111D
Oh ja, sorry ik had er overheen gelezen...
How. Stop. (hammertime) ff wachten.
Dat Guttlin, is dat een soort.. merk van jou?
(ik merk de site op in je sig...)
![]()
Favorieten/bladwijzers