nehoor gewoon door de mensen van gibson
Om te zien: om je kapot te lachen!!
Matching headstock vind ik sowieso een enorme afknapper. En dan die matching HB's
Geen inlay op de toets vind ik ook ietwat cheap lijken.
MISSCHIEN, lijkt zp'n ding nog wel wat als je echt zwaar aan het spelen bent op een gigantisch podium. Dan zou de slagplaat misschien toch wel wat toevoegen.
Van Meekeren
1978 Gretsch Committee Bass
2006 Epiphone Les Paul Standard Plustop Pro // Icetea-burst
1974 Music Man Sixty-five // Tube Rectifier, Grey logo
1991 Ampeg SVT410 (USA) + 2001 Ampeg SVT210 (USA)
Grappig dat het ontbreken van position markers op de toets van een electrische gitaar, bij veel mensen het gevoel op schijnt te roepen van iets wat hoort bij een gitaar uit een lagere prijsklasse, terwijl het bij de duurdere edelbassen en acoustische gitaren vaak juist een teken is dat het instrument bedoeld is voor de serieuze muzikant (die ook zonder schijnen te kunnen).
Persoonlijk hou ik juist van een sobere aanpak. Het liefst zie ik kleine dots (ik heb ze namelijk wel nodig). Of het moet het andere uiterste zijn, zoals de White Falcon, dat vind ik dan ook wel weer erg smakelijk.
Dit gezegd hebbende, denk ik dat deze gitaar qua uitstraling ergens in het midden zweeft. Alsof ze bij Gibson geen duidelijke stelling hebben durven nemen. De gitaar oogt niet sober, maar het is ook geen patser.
En verder zal het me aan de kringspier oxideren.
Favorieten/bladwijzers