Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 38
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Alleen al door het noemen van Mesa heb je mijn aandacht!! Ik zal eens wat clips beluisteren van die amp. Ik zie er eentje op tweedehands.nl voor 800 euro. Is dat een goede prijs? Of te duur?
    Neem in ieder geval de versie MET grafische equalizer! Dat ding heeft echt een midscoop nodig om lekker strak te klinken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
    Neem in ieder geval de versie MET grafische equalizer! Dat ding heeft echt een midscoop nodig om lekker strak te klinken.
    Ik zal eens op zoek gaan .
    Strak zal 'ie ongetwijfeld klinken. Maar is 'ie ook warm?

Senior Member

Standaard

Ik zal eens op zoek gaan .
    Strak zal 'ie ongetwijfeld klinken. Maar is 'ie ook warm?
    Dat is smaak. Ik vond de .22 destijds erg warm klinken, maar is ook een jaartje of 3 geleden dat ik over zo'n apparaat heb gespeeld.

Koch Studiotone lijkt me trouwens dezelfde klasse. Ik moet hier toegeven dat ik Koch alleen van de Multitone ken, en vond deze amp wat mesa aandoen. Durf niks te zeggen over hoe deze klinkt.
    Vroeger was alles beter!
    --
    Te koop:
    Marshall Valvestate 100 Watt Head

Senior Member

Standaard

Alleen al door het noemen van Mesa heb je mijn aandacht!! Ik zal eens wat clips beluisteren van die amp. Ik zie er eentje op tweedehands.nl voor 800 euro. Is dat een goede prijs? Of te duur?
    te duur. Neem er een met grafische eq en betaal niet meer dan 550 a 600 euro voor zo'n combo in goede staat.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AART Bekijk bericht
    te duur. Neem er een met grafische eq en betaal niet meer dan 550 a 600 euro voor zo'n combo in goede staat.
    Ok dat valt net mooi binnen de prijsklasse. Ik zal eens wat gaan informeren omtrend deze amp.
    En ik wil nog wat meer rondkijken voor tops+cabinets. De Blackstar HT-5 spreekt me eigenlijk toch wel aan, maar het liefst haal ik 'mijn' sound uit de top zelf. Dus zonder pedalen.

Senior Member

Standaard

En hoe staat het met de Caliber 50+. Is behoorlijk wat meer vermogen, maar als 'ie goed klinkt wil ik dat zeker wel overwegen. Zeker gezien deze advertentie. Maar 50 euri meer dan een nieuwe HT-5.

Senior Member

Standaard

En hoe staat het met de Caliber 50+. Is behoorlijk wat meer vermogen, maar als 'ie goed klinkt wil ik dat zeker wel overwegen. Zeker gezien deze advertentie. Maar 50 euri meer dan een nieuwe HT-5.
    Ziet er leuk uit, als hij dan ook nog goed klinkt zou ik niet twijfelen en haast maken want ik denk wel dat er nog mensen zijn die dit wel zien zitten.

Standaard

De Caliber 50+ is prima voor een dream theater achtig geluid. Ik heb ook overwogen deze te kopen, maar ik heb hem niet nodig (meer een soort investering/speelgoed) en voor jou is het een goede optie, dus ik zie er maar van af.

Ik heb vroeger twee caliber50's gehad en er zelfs een opname met mijn progressieve metalband mee gemaakt. Klonk wat beter in die context dan de Mark III die ik toen had, omdat hij wat vetter klonk doordat hij niet zo hard hoefde voor de sweet spot.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bagheera Bekijk bericht
    Ziet er leuk uit, als hij dan ook nog goed klinkt zou ik niet twijfelen en haast maken want ik denk wel dat er nog mensen zijn die dit wel zien zitten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
    De Caliber 50+ is prima voor een dream theater achtig geluid. Ik heb ook overwogen deze te kopen, maar ik heb hem niet nodig (meer een soort investering/speelgoed) en voor jou is het een goede optie, dus ik zie er maar van af.

Ik heb vroeger twee caliber50's gehad en er zelfs een opname met mijn progressieve metalband mee gemaakt. Klonk wat beter in die context dan de Mark III die ik toen had, omdat hij wat vetter klonk doordat hij niet zo hard hoefde voor de sweet spot.
    Ik heb de adverteerder gemaild dus ik hoop snel iets te horen. Ik heb inmiddels (zojuist) mijn Marshall 8080 verkocht dus heb er weer 250 euro bij. Die 350 voor de Caliber 50+ zou zeker te doen zijn.

Senior Member

Standaard

Ben me toevallig ook aan het orienteren op een slaapkamer amp en eigenlijk is alles boven de 5 watt al teveel. Ik ga zelf voor de Blackstar HT-5, waarschijnlijk combo, Die mini-stack is wel gaaf maar daar is helaas geen plaats voor. Maar goed, 2-kanaals, 3 band toonregeling, ISF om de voicing aan te passen naar UK of US en line out om op te nemen. Er zijn maar weinig 5 watters die dat hebben. Moet hem nog in het echt horen maar volgens youtube filmpjes en reviews is het een veelzijdig goed klinkend ding. Zou je er ook nog andere buisjes in kunnen stoppen?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten