Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Dubafex

  1. #1

    Standaard Dubafex

    Ik wou deze genie even met jullie delen:

    http://www.youtube.com/watch?v=UiInBOVHpO8

  2. #2

    Standaard

    Hij gebruikt gewoon een boss gt-8 :





    heeft iemand enig idee hoe dat werkt?
    Laatst gewijzigd door WICKED; 1 juni 2009 om 18:45

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    A, A
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Vet!

    Z'n mic zal wel rechtstreeks die Boss GT8 in gaan, en vervolgens die RC50. Het mooie van die rc50 is dat je verschillende loops kan maken tegelijkertijd. Dwz: Op de eerste patch bv een couplet, de 2e patch een refrein, en de 3e een bruggetje oid. Op deze manier kun je verschillende schema's met elkaar combineren, zonder eerst weer helemaal een nieuwe loop te moeten maken.
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman Bekijk bericht
    Vet!

    Z'n mic zal wel rechtstreeks die Boss GT8 in gaan, en vervolgens die RC50. Het mooie van die rc50 is dat je verschillende loops kan maken tegelijkertijd. Dwz: Op de eerste patch bv een couplet, de 2e patch een refrein, en de 3e een bruggetje oid. Op deze manier kun je verschillende schema's met elkaar combineren, zonder eerst weer helemaal een nieuwe loop te moeten maken.
    wow bedankt voor de uitleg! ik kon niet goed zien wat dat andere pedaal was echt te gek dat hij deze pedalen (onder andere) gebruikt, had dit nog niet eerder gezien maar met gitaar zal het ook wel lachen zijn..

  5. #5

    Standaard

    Trouwens zou het mogelijk zijn dat je met deze 2 pedalen en een speaker zo'n productie krijgt zoals in dat youtubefilmpje? Ik zie trouwens dat hij nu een boss gt-10 gebruikt. Ben benieuwd of je ook met een podxt live zo'n vette octaver heb.
    Laatst gewijzigd door WICKED; 1 juni 2009 om 23:45

  6. #6

    Standaard

    Het is gewoon zo goed!

    Zijn stem controle, zijn timing, zijn muzikaliteit, gevoel voor detail. De harmonien die hij zingt, dit is gewoon echt orgineel en nieuw. Hij zingt gewoon een kleine terts en een grote terts door de harmonien heen en het klinkt echt super. Hij raakt precies al die boventonen.

    http://www.youtube.com/watch?v=Gc67C94wSx0

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 september 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WICKED Bekijk bericht
    Het is gewoon zo goed!

    Zijn stem controle, zijn timing, zijn muzikaliteit, gevoel voor detail. De harmonien die hij zingt, dit is gewoon echt orgineel en nieuw. Hij zingt gewoon een kleine terts en een grote terts door de harmonien heen en het klinkt echt super. Hij raakt precies al die boventonen.

    http://www.youtube.com/watch?v=Gc67C94wSx0
    Sommige muzikanten zijn gewoon heel erg goed en dit is er een van

  8. #8

    Standaard

    haha ja weet je wat het vette is.. als ik die harmonien speel op mijn gitaar.. klinkt het gewoon niet omdat de gitaar in feite vals gestemd is. Maar hij kan die harmonien wel maken met zijn stem, puur zuiver en dat maakt het zo orgineel

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top