Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 2514

Threaded View

Senior Member

Standaard

Op aandringen van Liquid Metal ook maar hier gepost.
    Mijn rackje is eindelijk klaar, ben er een week of 3 mee bezig geweest, meestal 's avonds een uurtje of 2 per avond.
    In totaal wel 10 uur denk ik.

De chassis-delen:
    - 2 x powercon (in en uit)
    - 2 x 5-polige XLR t.b.v. midi, 2 x 9V en de JVM footswitch in
    - 4 x (stereo) jack t.b.v. FX send/return, JCM 800 channel/FX switching, JVM footswitch out
    - 1 x 3 polige midi out naar JVM.

Verder heb ik de stekkers aan m'n multikabel vervangen door twee 5-polige XLR stekkers zodat ik deze eenvoudig op het patch panel kan aansluiten.
    Ook heb ik een paar (backup) midi-XLR verloop snoertjes gemaakt voor o.a. het midi signaal naar de JVM.

Mijn gitaarhok, tegelijk ook m'n werkplaats.

De achterkant v.d. flightcase met uiterst links de stekker die verbonden is met de powercon out aan de voorkant, daarnaast de 2 adapters voor het pedalboard en ééntje voor de Replifex.
    De stekker van het stekkerblok zit aan de achterkant v.h. stekkerblok in een contrastekker welke op zijn beurt weer met de powercon aan de voorkant van het rack verbonden is.

Toen was het eindelijk klaar.
    Het rack staat links naast de 1/4 stack.

Edit: nog een fotootje van de voorkant.
    vlnr:
    Powercon in/uit; 2x 5-polige XLR naar pedalboard; 1 x mono jack t.b.v. JVM footswitch naar JVM top; 1 x stero jack t.b.v. channelswitching en FX loop aan/uit naar JCM 800; 2 x mono jack t.b.v. FX loop; 1 x 3-polige XLR t.b.v. midi out naar JVM.

Laatst gewijzigd door Henri H; 5 juni 2009 om 10:32

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten