Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 17 EersteEerste ... 614151617 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 167

Discussie: pinkpop 2009

  1. #151
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    Dan ligt het ook aan mij, het is niet mijn stijl muziek dus ik vond het nogal snel vervelen omdat het steeds hetzelfde kunstje was. Een vriend van mij houd van dit soort muziek en vond het helemaal geweldig.

    Volbeat vond ik goed. Vond ze op paaspop afgelopen jaar saai, omdat toen de drummer mijn inziens constant zat te dubbelbassen. Hij drumde deze show een stuk afwisselender. Ik zou er geen CD van kopen maar erg leuke/goede liveband.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  2. #152

    Standaard

    gisteravond tv gekeken.

    Pas bij de tingtings had ik zoiets van Hee verrek, hier wou ik wel bij geweest zijn. Zag er uit als een leuk feestje!

    Snow patrol was ook leuk om naar te kijken. Niet helemaal zuiver, maar ze hadden er zichtbaar lol in!

  3. #153
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 november 2007
    Locatie
    Loenhout (België)
    Berichten
    628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier02 Bekijk bericht
    The kooks waren ook geweldig, alleen had de zanger beter zijn biertje kunnen laten staan want de zang was niet echt prettig
    Klinkt bekend, ik heb zo vorige herfst gezien in de lotto arena.
    Daar was het nog net niet zo erg dat de zang eronder ging lijden maar het gezever ertussen was wel met dubbele tong
    Elektrisch: Richwood strat => 6m cordial kabel => hughes & kettner edition tube
    Akoestisch: LAG T111D

  4. #154
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    ben gisteren onverwacht gegaan, had kaartjes gekregen. Was gezellig, lekker weertje en sfeer ook goed. Wel nog een regenbui op onze kop gekregen. Ik vond Mano Diao leuk, verder nog een stukje Amy McDonald, the Script (wat dat ook moge wezen), Franz Ferdinand (gaat gauw vervelen), weggerend zij het hysterische gekrijs van Billy Talent, en Anouk gezien.
    Tijdens de regen zijn we nog bij wildvreemden onder een zeiltje gaan staan, verbroedering is makkelijk als je allemaal in hetzelfde schuitje zit.
    Ah nee, niet weglopen bij Billy Talent!

  5. #155
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Ik heb net ff Jerusalem van Anouk zitten kijken en vond het toch wel dik. Heb wel eens concerten gezien dat ze helemaal stil stond, maar nu deed ze wel leuk enzo.
    Vond het toch wel dik klinken en haar uitstraling is gewoon cool. Zij kan het ook gewoon maken vind ik.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  6. #156
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Ik heb net ff Jerusalem van Anouk zitten kijken en vond het toch wel dik. Heb wel eens concerten gezien dat ze helemaal stil stond, maar nu deed ze wel leuk enzo.
    Vond het toch wel dik klinken en haar uitstraling is gewoon cool. Zij kan het ook gewoon maken vind ik.
    Die chick van jou is vele malen cooler dan Anouk.

  7. #157
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Whaha thnx, Tho. Maar ze heeft niet zo'n ontzettend vette tattoo als Anouk. Vind dat toch wel ontzettend sexy
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  8. #158
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    Vind Anouk echt een tenekrommende attitude hebben. Ik vind dat ze dat juist niet kan hebben. En dat maakt dat elke keer bij haar optredens op festivals na een paar nummers wegloop. Muzikaal gezien vind ik haar nummers doorgaans beter te hebben dan veel andere festivalacts maar die attitude tsja dat is werkelijk niet aan mij besteed.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  9. #159
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    1.334

    Standaard

    Vond Anouk zelf wel vet, maar de band niet echt rocken ofzo.

  10. #160
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Mwah die drummer is een beetje netjes en bedeest. Hans Eijkenaar is ook netjes, maar niet zo bedeesd. Ik denk dat als die gast ietsje meer los zou gaan dat het geheel al flink beter klinkt.

    @ Saf: Tsja ik vind toch dat ze het wel kan hebben. Ze is gewoon stoer zo vind ik.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top