Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 307 van 622 EersteEerste ... 207257297305306307308309317357407 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.061 t/m 3.070 van 6220
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas Bekijk bericht
    Orph, mooie collectie man! Maar toch... Zo mooi als je Gibby's zijn, zo oerlelijk zijn je Warmoths. Maar respect voor die Gibsons, mooi hoor.

R.
    Ik vind mijn gibsons juist oer en oerlelijk, op de zwarte custom na. De kleuren zijn wat ik gekozen heb. Ik snap overigens ook bij god niet wat er mis is met de tobaccoburst, de fireburst of de Koa. de andere 2 zijn natuurlijk heel, heel erg smaakgebonden (mijn smaak). maar de tobacco is zo conservatief als de pest. de naaktewijven idem. heel extreem, over the top, en mijn ding. (of is het niet de kleur, maar de top zelf? waarom zou ik in heresnaam mezelf tevreden stellen met een slecht gematchte top, nauwelijks flame, en een burst die ik niet mooi vind, om even halshout+profiel te negeren, maar wel zwaar te geilen op Gibson, en daar veel teveel geld over neer te tellen, terwijl warmoth wel doet wat ik wil? )

@thundermane: koa top he

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Die foto's doen die warmoths geen recht.
    Serieus.
    nee inderdaad. de camera zuigt,en mijn fotografeerskills zijn nog slechter dan mijn gitaarspel

Banned

Thumbs up

Wat?? Ik geef je alleen mn mening, chill. Als die Warmoths je ding zijn en het bedrijf "doet helemaal wat je wil"... Dan ehm, dikke prima toch. Ik zeg alleen dat ik je Gibsons mooi vind en je Warmoths lelijk.

Lol..

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

ik geef alleen mijn mening erover, om het een beetje te 'relativeren', meer niet

Moderator

Music

Dat je moet chillen zie ik ook niet helemaal, maar het is wel de zoveelste keer dat DDR een boute uitspraak doet, waarop meestal (nu niet!) een licht geïrriteerde reactie komt waarna hij zich er met 'het is maar mijn mening' en een paar smilies uitpraat. Dat truukje kennen we nu wel zo'n beetje...

Is dat nou trouwens een stuk tape van een Almere-meeting met je naam erop die op die ene gitaar zit?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Banned

Thumbs down

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Dat je moet chillen zie ik ook niet helemaal, maar het is wel de zoveelste keer dat DDR een boute uitspraak doet, waarop meestal (nu niet!) een licht geïrriteerde reactie komt waarna hij zich er met 'het is maar mijn mening' en een paar smilies uitpraat. Dat truukje kennen we nu wel zo'n beetje...

Is dat nou trouwens een stuk tape van een Almere-meeting met je naam erop die op die ene gitaar zit?

Shit man, chill jij ook es ff.. Wat nou "dat truukje??" Komt door t warme weer zeker?

Moderator

Music

Hé 't was maar mijn mening hoor, chill man

lol

Grtz,

M

Nou oké, noem het een patroon dan in plaats van truukje. Het is nogal makkelijk om op een forum wat te roepen en zodra daar commentaar op komt te schermen met 'het is maar een mening'. En dat doe je vrij regelmatig.
    Verder ben ik prima bestand tegen warmte, Orpheo ook, hoe het met jou zit geen idee.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Die wijnrode custom is erg mooi. Ik snap niet waarom je die kleur niet meer ziet, net als de sunburst customs. Vind ik persoonlijk veel mooier dan de black beauty en zijn witte tegenhanger die je overal tegenkomt.

De Warmoths... tja, je zegt het zelf: kwestie van smaak. Al kan ik die lekker conservatieve tobaccoburst wel nog een beetje smaken.
    Blues Hour: These minstrels will soothe your jangled nerves.

Gezocht: Gibson Les Paul Studio Gem (blauw, donkergroen of sunburst)

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Jep. heb ik ooit erop geplakt, ben er nog niet aan toegekomen om dat eraf te plukken. kan ik wel doen btw, maar ik ga 'm denk ik nogal 'kaal' vinden zonder

Standaard

Orpheo mooie gitaren alhoewel ik de Gibsons vele male mooier vind dan de Warmoths.

Die Black Beuety steekt er voor mij echt bovenuit
    Keith Richards: “I never thought I was wasted, but I probably was”

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten