Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
Dan kom ik je alvast tegemoet: schitterend gitaartje! echt de titel LP standard waard. ik zou er wel een zebrahumbucker in de brug doen, maar goed, dat is smaak (duncan custom+screamin demon )
Zebra zou niet misstaan, absoluut, maar bji dit soort LP's ben ik toch vooral fan van kapjes! Denk wel dat er later iets anders in komt overigens. Ik heb er gisteren een goed uur mee in de oefenruimte gezeten over de AC30 en ik merkte dat het laag van het halselement iets te dik is en het hoog van het brugelement iets te scherp. Misschien kan ik het er nog uitkrijgen met afstellen, maar zo niet dan denk ik dat ik aan Mules ga óf aan een gewone Mule bij de brug en een slightly underwound Mule bij de hals, ik houd wel van een iets helderder halselement.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernd Veenema Bekijk bericht
Ik wil deze Les Paul wel eens vergelijken met de mijne. Ik ben supertevreden over de mijne, maar heb niet echt vergelijkingsmateriaal. Alleen een Gibson Les Paul Studio ('99 met 496R en 500T) en wat goedkope merken en dat was niet echt een eerlijke vergelijking vond ik. Ik ben benieuwd of mijn Tokai de vergelijking aankan met een goede Standard of Custom.
Ja eeeeh..... wie zegt dat dit een goede Standard is? Dat ik 'm oké vind zegt nog heel weinig natuurlijk Het is ook maar net wat je zoekt in een LP. Scheuren, beuken in het laag, heldere vintage sound, etc. etc....

Thanks all voor alle complimenten!