Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 78 van 78
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jappiedepappie Bekijk bericht
    Als ze makkelijk te bestellen waren geweest had ik nu waarschijnlijk de elementen al besteld...dan had ik ook niet getwijfeld... ....denk ik
    Zo ver ik weet zijn ze niet zo moeilijk om aan te komen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thundermane Bekijk bericht
    Zo ver ik weet zijn ze niet zo moeilijk om aan te komen.
    Via het internet vind ik ze niet...(In America zijn ze wel te vinden maar verzenden naar Nederland doen de meesten in USA niet)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gothra Bekijk bericht
    Zal niet precies 200 euro zijn, het zijn wel keiharde metal pickups, maar ook erg veelzijdig, met de lifewire classic II kan je retevette solo's spelen en ook clean klinkt ie heel vet, de blackout weet je hopelijk wel ondertussen:P

De lifewire is zo'n 110 euro, de blackout 90-110 verschilt, dus iets duurder dan ik dacht, eerst was de blackout nl 90 euries:P

Let wel op, dit is wat ik zou doen. Misschien niet wat jij leuk vindt.

Zoals boven gezegd bij thomann, musikproduktiv etc

http://www.musik-produktiv.de/shop/Artikelliste.aspx
    http://www.musik-produktiv.de/seymou...er-bridge.aspx
    Deze zijn weer in het zwart...dan ga ik liever voor de Dave Mustaines denk ik...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jappiedepappie Bekijk bericht
    Deze zijn weer in het zwart...dan ga ik liever voor de Dave Mustaines denk ik...
    Als je blieft doe geen livewires.
    Anyway, als je nou eens naar je dichtstbijzijnde instrumentenwinkel gaat, vraag naar de pickups die je wilt? Kunnen ze je niet helpen? Kunnen ze je in elk geval doorsturen naar een winkel waar het wel kan.

Standaard

Als je blieft doe geen livewires.
    Anyway, als je nou eens naar je dichtstbijzijnde instrumentenwinkel gaat, vraag naar de pickups die je wilt? Kunnen ze je niet helpen? Kunnen ze je in elk geval doorsturen naar een winkel waar het wel kan.
    Ik dacht dat de Dave Mustaines gewoon een actieve JB/Jazz set was....

Ben gisteren naar de gitaarzaak hier geweest, maar schok nogal van de winkelprijzen t.o.v. de internetprijzen (en om heel eerlijk te zijn werden EMG's mij afgeraden, maar werd het niet echt duidelijk wat ze dan wel adviseerden...SD Alnico II's, Duncan Custom, Jeff Beck, Jazz. Liggen de pickups dan zo dicht bij elkaar allemaal met het geluid? Oh ja, en ze hadden alleen zwart)

Senior Member

Standaard

Als je eens bvb naar een feedback zou gaan, daar zijn de prijzen best aardig naar mijn ervaring. Je kan ook naar een ander grote zaak gaan...
    Maarja, misschien moet je ff een losse topic maken om hulp te krijgen?

Standaard

Als je eens bvb naar een feedback zou gaan, daar zijn de prijzen best aardig naar mijn ervaring. Je kan ook naar een ander grote zaak gaan...
    Maarja, misschien moet je ff een losse topic maken om hulp te krijgen?
    Bedankt voor de tip! Ik zal wel een nieuw topic starten met de vraag: Waar koop ik witte EMG's (85 en 60)

Standaard Going Wylde on the Dark Side of the Moon

Going Wylde on the Dark Side of the Moon: ondanks/dankzij al jullie adviezen heb ik de knoop kunnen doorhakken...

Het is dus toch EMG geworden: 81 en 85 met een SPC
    Als het mij totaal niet bevalt kan ik het setje altijd nog verkopen (81/85 is best wel een populaire set dacht ik zo)
    Ook kan ik, als 1 van de 2 pickups mij niet bevalt, nog altijd op zoek gaan naar een witte 60 en expirimenteren met de 3 elementen op verschillende posities (het mooie van emg is dan toch weer dat Quickconnectsysteem)

Dus, gooi dit topic maar op de stapel van zinloze topics...

...maar toch allemaal bedankt voor het meedenken!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten