en je bent er tevreden over?
en je bent er tevreden over?
ja, werkt erg goed. Geen brom, stabiel en indicatie of er genoeg/goede spanning is.
Weet iemand of zo'n Harley Benton powerplant ook onder een pedaltrain 2 past? Misschien iemand die beide zelf ook gebruikt?
Thanx!
Sorry voor de late reactie. Had dit topic niet meer in de gaten gehouden.
Waarom ik deze prefereer:
Hij past beter op m'n board (qua formaat en looks, mooi boven de mesa boogie switch), makkelijker aan en uit te schakelen (je hoeft niet de stekker er in en uit te trekken), board is nu makkelijker te vervoeren (de adapter blijft zitten, ik trek gewoon de voeding eruit), de voedingskabel is nu een stugge dikke kabel en niet een klein draadje en je kunt lekker alle kabeltjes apart van elkaar naar je pedalen lijden zonder dat je te kort komt, vind ik veel makkelijker dan zo'n daisy chain waar alles precies in een bepaalde volgorde moet liggen. Dit hangt weer van de plaats af waar je pedaaltje gevoed wil worden (de plaatsing van stroominput). Ik zal nog eens een foto posten als ik tijd heb.
Zit bij de Harley Benton Powerplant ook verloop naar de EHX pedalen?
Voldoende lengte kabel om rond te komen in je effectenbak?
Zie ik het goed dat die powerbrick gevoed wordt door.... een adapter :S ?
er zit maar 1 verloop naar een ministekker (voor bijv ehx) bij de powerplant dacht ik
Voor alle PowerPlant bezitters:
Zijn de individuele outputs nog gemaximeerd, of kun je uit 1 de volle 500mA trekken?
Favorieten/bladwijzers