Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 329 van 593 EersteEerste ... 229279319327328329330331339379429 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.281 t/m 3.290 van 5928

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robdop Bekijk bericht
    gitaarnet mag dan niet het tina forum zijn. ik denk niet dat iedereen blij is met dit soort taal. ik vind het iig ongepast
    als je hier al wat langer rondloopt dan weet je dat gebruik van het woord kanker als krachtterm hier wel eens tot een ban wil leiden.

Standaard

tex is nog junior
    Keith Richards: “I never thought I was wasted, but I probably was”

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    als je hier al wat langer rondloopt dan weet je dat gebruik van het woord kanker als krachtterm hier wel eens tot een ban wil leiden.
    zoiets dacht ik al. maar ik durfde het niet met zekerheid te zeggen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    Ah mooi! Dat volk van "De jeugd van tegenwoordig" zien we hier dus niet!
    We stonden er op het bevrijdingsfestival in Zwolle naar te kijken waarop mijn broer me aankijkt en heel naïef vraagt:"Denken ze nu echt dat ze echt wat kunnen?"
    [*]Fender Stratocaster Elite Deluxe & Squier Stratocaster[*]Boss GT-Pro preamp & Roland FC-300 footcontroller[*]Marshall 9100 power amp & Marshall 1936 cabinet

Senior Member

Standaard

JVT heerscht anders...
    Is hiphop precies zoals het bedoelt is, geen serieus geëmmer over doekoe & bitches, maar één grote knipoog en graai actie zolang als het kan.
    Voor mij hebben ze zeker idol-status; bedoel die lui leven ervan zonder zichzelf een moment serieus te nemen...

Maar dat bedoelde je ook, of lees ik het nu verkeerd ?

Weinig OT, maar ff een strat posten dan..?

Zo zag die van mij er uit, ooit, alleen dan met Rollernut.

Lelijk ding, ben blij dat ik 'm kwijt ben.
    Vroeger was de toekomst beter.

Senior Member

Standaard

Ik denk dat je het verkeerd leest.

Op mij kwamen ze namelijk over alsof ze zichzelf HEEL serieus nemen! Als dat niet het geval is neem ik mijn woorden terug! Een beetje zelfspot is altijd wel gezond lijkt me.
    [*]Fender Stratocaster Elite Deluxe & Squier Stratocaster[*]Boss GT-Pro preamp & Roland FC-300 footcontroller[*]Marshall 9100 power amp & Marshall 1936 cabinet

Senior Member

Standaard

Wat vond je zo lelijk aan die strat trouwens? De slagplaat? De rest vind ik namelijk wel netjes. Een strat plus kan ik sowieso wel waarderen!

Mijn stratjes heb ik lang geleden al gepost...lijkt me een beetje spammen om dat weer te doen

Senior Member

Standaard

Ik ben gewoon geen strat liefhebber, dat vooropgesteld.

De vorm staat me niet aan en de hele gitaar is voor mijn persoonlijke smaak te weinig uitgemeten, teveel eenheid, zeker met die lace sensors, die zijn voor mij veel te steriel. Onder andere omstandigheden - bijvoorbeeld in een top honderd band - kan ik me voorstellen dat het de ideale gitaar is, maar destijds wat meer into Indie.

Tegenwoordig ben ik thuis bij mijn original idea wanneer het Fender betreft; telecasters doen het voor mij.
    Vroeger was de toekomst beter.

Senior Member

Standaard

Dames, Heren,

Ook Harold is aan de strat! D.w.z: ik heb een 70's Granada hals en natural body liggen

Ik ga 'm aankleden met spullen uit de GFS winkel, waaronder ook de Alnico loaded SSS Tuxido slagplaat ($50!!!). Nu verkopen ze daar helaas geen topkammetjes, en die hier op zat is echt helemaal op.

Ik wil er graag een grafieten topkam op zetten omdat dat op mijn Les Pauls ook erg goed bevallen, maar ik kan er geen vinden van:
    * 42mm breed
    * 9-10mm hoog (verval toets->topkam is ~5.5mm)
    * E tot E: 35mm
    * Rechte onderkant (geen radius dus)

Wie kan mij in de juiste richting sturen?

Edit:
    Ik heb een apart topic geopend voor deze + andere vragen...
    Laatst gewijzigd door HaroldA; 5 juni 2009 om 13:30

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plantje Bekijk bericht
    We stonden er op het bevrijdingsfestival in Zwolle naar te kijken waarop mijn broer me aankijkt en heel naïef vraagt:"Denken ze nu echt dat ze echt wat kunnen?"
    Nou niet om het een of ander, maar die gasten (met name P. naar mijn smaak) hebben echt dikke flows hoor!
    Vind het vaak een beetje 'triest' als muzikanten rappers afkraken omdat het geen 'muzikanten' zijn. Maar die gasten zijn meer muzikant dan je denkt hoor..
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten