Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 111 van 904 EersteEerste ... 1161101109110111112113121161211611 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.101 t/m 1.110 van 9036
    Senior Member

Standaard

Ligt het aan mij of ligt de tweedehandsmarkt echt finaal op zijn gat? Ik heb ruim een maand wat spullen te koop staan voor (volgens mij) heel erg redelijke prijzen, maar ik heb nog geen enkele reactie gehad...

Merken jullie dit ook?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart_g Bekijk bericht
    Ligt het aan mij of ligt de tweedehandsmarkt echt finaal op zijn gat? Ik heb ruim een maand wat spullen te koop staan voor (volgens mij) heel erg redelijke prijzen, maar ik heb nog geen enkele reactie gehad...

Merken jullie dit ook?
    dit is sinds de recessie begon al zo, eind deze week maar weer eens wat op marktplaats zetten, meeste mensen krijgen dan hun vakantiegeld.
    scheelt elk jaar wel.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    dit is sinds de recessie begon al zo, eind deze week maar weer eens wat op marktplaats zetten, meeste mensen krijgen dan hun vakantiegeld.
    scheelt elk jaar wel.
    Ja, misschien moet ik daar maar op wachten. Ik had stiekem gehoopt vanwege de lage prijs snel van de spullen af te komen. Dan moet ik nog maar even geduld hebben dus...

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Ik ben mijn spullen altijd binnen mum van tijd kwijt.
    Eerlijk is eerlijk, ik ben altijd de goedkoopste!
    Ik vind de prijzen op mp meestal aan de hoge kant.

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/253132424
    1970 strat voor €1000 anyone?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Bullet-trussrod & dubbele stringtree, dus zoieso na 1972
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Hele prettige en mooie Epiphone SG:

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin..._image=1#photo

175 euro, das een leuk bedrag!!
    gna gna gisteren opgehaald, gitaar is in nieuwstaat, geen krasje, geen butsje, helemaal niets, lijkt zo uit de verpakking te komen en nog een koreaan ook, alleen 1 tuner was stuk (wel gemaakt), Epi tuners eraf gehaald en nieuwe Schallers opgezet.

kreeg er ook nog een 15 watt Crate versterker bij (kan nu echt versterkers op elkaar gaan stapelen)+ gitaarstandaard, kabels, gigbag, gitaarband, stemapparaat en een draadloze hoofdtelefoon (was mij vriendin erg blij mee)

eerlijk toegeven, heb hem gekocht om er centjes mee te verdienen, Epi tuners komen op een lowbudget Condor LP, nu nog effe wachten op twee humbuckers en dan is die ook klaar!

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/253232042

een Ibanez LP Custom voor E 450,00, zijn goede bakkies, wel goed opletten met fretwear (fretjes zijn o zo dun en zo weg).

En van sommigen mag ik het niet zeggen, ben je van plan een nieuwe Epi of koreaanse Tokai te kopen check eerst deze qua geluid en kwaliteit doet deze er niet voor onder (wellicht wel beter), maar belangrijkste, deze is waarde vaster.

Wel jammer dat die opnieuw gespoten is en daarom vind ik de prijs een tikkeltje stevig moet maximaal E 350,00 E 375,00 zijn

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Ik ben mijn spullen altijd binnen mum van tijd kwijt.
    Eerlijk is eerlijk, ik ben altijd de goedkoopste!
    Ik vind de prijzen op mp meestal aan de hoge kant.
    Aha ben jij die kerel uit kampen die regelmatig leuk spul te koop heeft (pod xt pas nog?)
    Ik moet zeggen vaak hele redelijke prijzen ja.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/253232042

een Ibanez LP Custom voor E 450,00, zijn goede bakkies, wel goed opletten met fretwear (fretjes zijn o zo dun en zo weg).

En van sommigen mag ik het niet zeggen, ben je van plan een nieuwe Epi of koreaanse Tokai te kopen check eerst deze qua geluid en kwaliteit doet deze er niet voor onder (wellicht wel beter), maar belangrijkste, deze is waarde vaster.

Wel jammer dat die opnieuw gespoten is en daarom vind ik de prijs een tikkeltje stevig moet maximaal E 350,00 E 375,00 zijn
    Hmm dat waarde vast is wel zo, maar voor een beetje minder vind je b.v. een fenix met een setneck of iets in die richting.
    Nog meer gitaar voor minder geld.
    Wat wel opvalt is dat tegenwoordig elke oude gitaar een lawsuit periode heeft

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten