www.tinypic.com. gaat veel sneller.
http://www.thomann.de/be/thomann_ada...kte_gerade.htm
Mss een tip om het nog compacter te houden?![]()
Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
Amp: JCA 20H+24s
Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8
Ja, niet precies op dezelfde hoogte en "krak". De plugs die Valoosj nu heeft, zijn echt wel stevig en nemen niet veel plaats in. Ik heb er toevallig ook een paar in gebruik. Ik snap dat gedoe rond die patchkabels echt niet zo. Zodra het goede kwaliteit kabels zijn en kleine, stevige plugs, is het toch al gauw goed ?
Mooi bordje, Valoosj! Da's echt wel iets bijzonders. Misschien een beetje krap om op de juiste footswitch te springen, maar in nuchtere toestand moet dat te doen zijn. Knap dat je die grote effecten erin krijgt. De enige keer dat ik iets in een A heb proberen te stoppen, fikten er twee componenten uit![]()
I was here and you wasn't.
Now you is here and I isn't.
Ziet er goed uit man! ga je ook een Mini Wah maken enzo?
Cewl mooi klein setje!
Ik wil ook weer een klein beetje inkrimpen! ben al 1 pedaal kwijt ( de Nova delay, prachtige delay maar trap altijd mijn Boss dd3 aan )
En gaan nog wat spullen weg, en nog wat dingen er weer bij.Wat en hoe moet ik nog even uitzoeken!
----
// City Of Life //
Ik gok dat ie ze zelf heeft gemaakt, de pluggen kun je bij electro-boer halen, of bij een van de vele webwinkels.
De plannen zijn er voor een chorus, big muff pi (groene rus), compressor, Box of Rock, een boost zoals de sho, maar zonder de crackle, een freaky oscillator en een gemodde OCD (klinkt niet 100% zoals ik em wil op mijn Vox AC50). En wie weet komt er nog wel wat bij.
De patchcables zijn mogami 2425 ofzo met pluggen van musikding.
Edit: ohja, er komt ook nog een lampentremolo.
Ik heb het even opgezocht: http://www.musikding.de/product_info...mm-Metall.html
Besparen die pluggen veel ruimte t.o.v. Neutrik angled pluggen? Ik sta namelijk op het punt om op 'bestellen' te klikken, voor een setje patchkabels van Cordial met Neutrik pluggen, en die lijken me wel groot.
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Favorieten/bladwijzers