Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 27 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 266
    Senior Member

Standaard

heb je al eens aan koch gedacht die zijn echt goed op laag volume ik heb een 100W multitoneII op men kamer staan met een 2x12 cabinet onder en die speelt ook op laag volume heel lekker.

En dat is ook het geval voor de combo versies, heeeeel veelzijdige ampjes, met lampen wel te verstaan en zeker als je ook zo een beetje jazz speelt heel goed.
    Ik zeg het maar he, blackstar is ook heel goed hoor ik maar daar heb ik geen ervaring mee
    Heb hier inderdaad al veel over gelezen op internetsites. Maar Koch is nog wel een prijsklasse hoger niet ?
    Aangezien ik nog niet zo heel ver gevorderd ben, lijkt me Balckstar dan een iets prijsvriendelijkere keuze.

Maar ik hou deze tip in m'n gedachten.
    Alvast bedankt.

Denis

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Helemaal mee eens...!!! Maar wij met z'n allen vinden een hard gitaargeluid lekker. Dat is echter een volumekwestie en niet een zaak van geluidskarakteristiek. Want hoe kunnen we anders van een goed gitaargeluid genieten vanaf cd? Alleen door onze hifi op 11 te zetten...??
    Ik chargeer een beetje, maar ik hoop dat de boodschap overkomt...
    En ja, ik vind een éénkanaals Plexi of zo op "hard" ook wel errug lekker, hoor !

Gr. C.

Is zo, en ik vind dat ook bijzonder prettig kan ik melden. maar er zijn bergen versterkers die het volume niet nodig hebben om toch goed te kunnen genieten thuis.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Member

Standaard

Vanmiddag stond deze eindelijk op de stoep

Senior Member

Standaard

[QUOTE=johnv;2039820]Vanmiddag stond deze eindelijk op de stoep

Heel veel plezier er mee ! En ik weet uit ervaring dat dat wel zal lukken.

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Standaard

Meer foto's!

Ik denk dat ik hem zelf ook ga kopen, alleen wel met een reverb pedaaltje, want die ga ik anders echt missen denk ik....
    Fender EVH Wolfgang Special | Fender Classic Player 60's Stratocaster | Hudson HDL-1 Akoestische | Blackstar HT-5 | Boss DD-7 Delay | Digitech Hardwire RV-7 Reverb

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnv Bekijk bericht
    Vanmiddag stond deze eindelijk op de stoep

Mooi doosje. Ik hoop deze week ook op net zo een pakketje!!
    Waar heb je jouw blackstar trouwens besteld en wat was uiteindelijk de levertijd?
    10 stijve vingers en toch geluid!

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevervolks Bekijk bericht
    Meer foto's!

Ik denk dat ik hem zelf ook ga kopen, alleen wel met een reverb pedaaltje, want die ga ik anders echt missen denk ik....
    Nog een fotootje .... beetje crappy mobiel kwaliteit.

Reverb klinkt ook lekker heb ff de korg pandora in de loop gehangen, en ff met delay en reverb gespeeld

Heb 'm bij Thomann besteld, duurde uiteindelijk nogal lang omdat ik in eerste instantie de combo had besteld, die was out of stock, en ben toen maar voor de stack gegaan ....alleen m'n extra overgemaakte geld was ff zoek
    Mijn schuld was vergeten het order nr/ klantnr bij te voegen al met al een week of 3

geld duurde 4 dgn ...vanaf dat ik bericht kreeg verzonden 5 dagen ..moet normaal dus in een dag of 9 lukken, of je moet je geld overmaken met creditcard oid.
    Laatst gewijzigd door johnv; 19 mei 2009 om 22:50

Standaard

Mooi hoor! ziet er echt gaaf uit!
    Fender EVH Wolfgang Special | Fender Classic Player 60's Stratocaster | Hudson HDL-1 Akoestische | Blackstar HT-5 | Boss DD-7 Delay | Digitech Hardwire RV-7 Reverb

Senior Member

Standaard

Zoals gezegd had ik ook een blackstar ht5 head bestelt. Afgelopen dinsdag besteld bij muziekhandel de Snaar in Heerenveen en vanmorgen al afgeleverd. Dat is nog eens snelle service!
    Alles gelijk aangesloten en geprobeerd en inderdaad de Blackstar klinkt erruggg lekker.

Kunk
    10 stijve vingers en toch geluid!

Standaard

Ik heb er sinds maandag ook 1 in m'n bezit. Is nog wel ff wennen (na jaren op POD's gespeeld te hebben) maar bevalt goed ja. Clean is echt wat ik nooit kon bereiken met een POD. Alleen echt zware metal is toch net niet helemaal lekker nog. Maar ik geef nog niet op, blijven tweaken.
    En anders tijd om naar pedaaltjes te kijken.

Wel ff een vraagje hoe bevalt de line-out bij anderen ? Ik vind het signaal echt zwak (als in echt belachelijk zacht qua volume, en ook veel minder gain lijkt het) ook jammer dat ie automatisch het signaal afkapt dan maar ook wel weer logisch en te verwachten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
    Wel jammer voor al die violisten die er nu op een gitaarforum achterkomen dat ze al eeuwen met onzin bezig zijn.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten