Een rocktron rackinterface, in gebruik als VCA (volume) en als splitter. In de toekomst ga ik misschien ook de mixer weer gebruiken (2e effecten bak of extra preamp)
Eronder zit een zelfbouw voeding/ switcher/ interface/ monitor mixer. Hij is inmiddels bijna af, de monitormixer moet nog gesoldeerd worden en de opdruk op het frontpaneel ontbreekt nog.
Boven de dinopower zit normaal een wireless in ear systeem, maar die is momenteel naar de ^&*#@*&
@Kokeleko: De case is een 8he shockmount van RoadReady met een zelfbouw wielplaat. De case heb ik ongebruikt via marktplaats gekocht van een kerel die er een aantal had. Kostte me "maar" 200 euro (vandaar mn keuze). De kwaliteit is goed, maar niet ubertop voor 20 jaar on the road use (denk ik).
Laatst gewijzigd door Johannes; 19 mei 2009 om 18:36
Tin is (ook wanneer het hard is) flexibeler dan ijzer. Volgens mij is het een EC-richtlijn dat geschroefde en geklemde contacten nooit vertint mogen zijn. Ik zal eens kijken of ik het ergens kan terugvinden. Sorry voor offtopic overigens; het viel me op en wilde jullie even waarschuwen.
Voorproefje:
De XLR pluggen ontbreken nog, het leukste voor het laatst bewaard.![]()
Na het gedaan te hebben vielen de XLR-pluggen eigenlijk best mee hoor. Afgezien van het feit dat mn draadjes wel een beetje smolten :P.
Hier mijn nieuwste foto's. EN M'N RACK IS AF!!!
Uiteraard zijn er nog dingen die ik wil hebben, maar dat zijn toekomstplannen. For now is 'ie helemaal af.
Er is echter 1 ding dat me niet zint: achterop mijn preamp zit een aux input. Ik dacht dat dat was voor gitaar. Maar als ik 'm daar instop is het geluid héél zacht en nauwelijks overstuurd op m'n OD-kanaal. Is dat normaal? Ik dacht dat die ingang was voor gebruik van bv een wireless 19" unit.
Hier de foto's:
En om te laten zien dat alles werkt:
Ik zal als het donker wordt spectaculaire foto's maken met de LEDs.
Favorieten/bladwijzers