hij ziet er goed uit maar hij is veel te goedkoop, wat apart is is de Supreme inleg op de nek
en de custom inleg op de headstock.
Het zou een echte custom custom kunnen zijn maar dan is hij twijfelachtig laag geprijst
hij ziet er goed uit maar hij is veel te goedkoop, wat apart is is de Supreme inleg op de nek
en de custom inleg op de headstock.
Het zou een echte custom custom kunnen zijn maar dan is hij twijfelachtig laag geprijst
life sucks and then you die
http://link.marktplaats.nl/251736480
Wat doet die inlay op de laatste fret.
Met het risico een dom antwoord te geven... de 24e fret heeft toch (vrijwel) altijd een markering/inlay? - Al geef ik toe dat die dan voor zover ik weet meestal een dubbele is, net als de 12e fret. Geen idee hoe PRS dit aanpakt, ken eigenlijk alleen de modellen met bird inlays.
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils..." - Louis Hector Berlioz
TE KOOP:
Fender FM210R
Orange Crush 10
Gear:
Gibson Les Paul Standard Faded Tobacco, 50s neck;
Fender Telecaster USA Standard '08 Crimson Red Transparant;
Artesanas 104-B;
Fender FM210R;
Orange Crush 10 ^^
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils..." - Louis Hector Berlioz
TE KOOP:
Fender FM210R
Orange Crush 10
Gear:
Gibson Les Paul Standard Faded Tobacco, 50s neck;
Fender Telecaster USA Standard '08 Crimson Red Transparant;
Artesanas 104-B;
Fender FM210R;
Orange Crush 10 ^^
Ik vind de kleur/ top combinatie ook erg vreemd, maar aan de andere kant zou het een custom shop zijn en in de custom shop is natuurlijk veel mogelijk. Eerste indruk deedt me wel meteen denken aan een nep Gibson oftwel Gibsun maar misschien zijn er echte experts die het beter kunnen beargumenteren.
" Great minds think alike"
Hallo kenners....
Mijn linkshandige gitaarspelende zoon van 12 attendeerde mij op deze advertentie op Marktplaats. Hij had er wel trek in...
Nou het geld nog en dat zijn heel wat krantenwijkjes.....
Maar, al googlend kregen we wat twijfel over de staat van de gitaar. Dat het schakelaartje niet standaard is lijkt ons logisch, maar drie pu's...? Bovendien lijkt de middelste wat uit lijn gemonteerd te zijn. In de advertentie staat niets over modificaties of zo.
We hebben dus talloze 20th. ann. LP's gezien en die hadden allen twee humbuckers.
Wie weet het ?? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Gr. C.
http://link.marktplaats.nl/251882807
Laatst gewijzigd door guitarkid; 19 mei 2009 om 20:37
Favorieten/bladwijzers