Hij quootte alleen de post. Het forum vereist echter een post van minimaal tien tekens...
Hij quootte alleen de post. Het forum vereist echter een post van minimaal tien tekens...
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Tja klinkt het analoog, dat vind ik altijd van die lastige discussies...
Laat ik het zo zeggen: als je het naast een Maxon AD-900 oid zou leggen dan zal de M13 vast minder analoog klinken, maar wat ik het belangrijkste vind is of het in bandverband goed klinkt, en dat doet het. Leuk als het op je zolderkamer analoog klinkt, maar daar kan ik in een oefenruimte met nog 4 bandleden niet zo heel veel mee. Ik vind hem in ieder geval veelzijdig, gemakkelijk te bedienen (je hebt bijv. niet -tig menustructuren waar je doorheen moet om iets te veranderen, alleen je controls bovenaan, that's it. Dus geen 60-voudige EQ of iets in die richting) en ookal neemt hij veel ruimte in, hij verving mijn andere delays, mods, etc. Dus wat dat betreft is het een keeper.
ik zie dat veel mensen een patch bay achtig iets hebben voor hun fx loop en andere aansluitingen van het board. moet zo'n patch kastje niet een metale behuizing hebben inverband met shielding? (kooi van Faraday idee?)
Nee, zo'n metalen kastje levert alleen maar meer brom op omdat de shielding contact maakt met dat kastje en je dus aardlussen e.d. kunt krijgen.
De kooi van Faraday zorgt ervoor dat je geen elektromagnetische en radiografische storingen meer hebt, voor zover ik het nog van m'n Middelbare school en MBO opleiding onthouden heb.
...........
Laatst gewijzigd door jero; 14 mei 2009 om 23:21
Practice cures most tone issues - John Suhr![]()
Zag ik dat board ook niet op TGP?
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
wist niet dat tgp hier zo not done was?
dacht gewoon even een leuke update met wat comments te posten. tot zover gitaarnet voor mij dan..
succes en have fun
![]()
Practice cures most tone issues - John Suhr![]()
Favorieten/bladwijzers