Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 224 van 1797 EersteEerste ... 1241742142222232242252262342743247241224 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.231 t/m 2.240 van 17961
    Senior Member

Standaard

What the deuce?
    http://link.marktplaats.nl/250579145

wat is dat voor een ding? een hele oude epi ofzo, ik bedoel, de decal is niet zoals hij nu is, de body en plaatsing van elementen is echt, misplaatst. Dus wat is dit

Standaard Fender USA Telecaster Marktplaats

Hallo,

Ik kan voor 700 euro op Marktplaats de volgende Fender USA Tele kopen, maar ik weet niet zeker of het echt een USA betreft. Met name het Fender decal lijkt op een vreemde plek te zitten. Heeft iemand hier een idee over? De link naar de advertentie is:
    http://link.marktplaats.nl/244330544

Bedankt!

Groeten,
    Frank

Senior Member

Standaard

Hier hebben wij een topic voor (een sticky zelfs) helemaal bovenaan de pagina.

Senior Member

Standaard

Bij mij niet bekend dat er zo'n tele standaard uit de fabriek komt, ik bedoel dus met die knoppen,slagplaat, pickups en zadels. Lijkt mij een gepimpte.

Mr.Fingers kan vast meer vertellen over de decal.

Senior Member

Standaard

Ik heb deze zien staan @ ''twijfel over een add'' topic, zoek m daar even anders
    2 Fenders, 3 Gibson's,1 Ibanez prestige special edition,1x Taylor 310 1 Marshall DSL, en een Fender blues deluxe, en GAAAAAAAAAAAAAAAAN

Standaard

Sorry voor het verkeerd posten mensen en bedankt voor de reacties. Ik kan me inderdaad voorstellen dat andere mensen dat gevoel ook al hadden dat het een wazige add is.

Standaard

Dezelfde verkoper heeft deze gitaar al eerder aangeboden als een die door de Fender Custom Shop gemodificeerd is: http://www.marktplaats.nl/index.php?...aster-usa.html . Het lijkt erop dat hij sindsdien ook zijn naam heeft laten veranderen.

Senior Member

Standaard

Zal allemaal wel goed zijn , maar ik blijf hier van weg. Wat een fantasie heeft die gast.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door evEndzhar Bekijk bericht
    Dezelfde verkoper heeft deze gitaar al eerder aangeboden als een die door de Fender Custom Shop gemodificeerd is: http://www.marktplaats.nl/index.php?...aster-usa.html . Het lijkt erop dat hij sindsdien ook zijn naam heeft laten veranderen.
    Dat is wel heel dubieus inderdaadd.
    Rock on amigos!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Die is al eens gepasseerd in de "twijfel"topic...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    tele is inderdaad ook een valse... (microtilt alleen op deluxe, plaatsing logo klopt niet, logo zelf klopt niet, plaatsing serienummer klopt niet, tuners staan scheef, zwartcarbon trussrodgat,...). Ik zeg: squier standard "blonde" met een Squier tele custom-neck erop
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten