Hatsekidéé! Ome Kees heeft er een voor 995,- een amerikaan occasie
http://www.keesdee.nl/detail.php?id=1586
www.keesdee.nl
Hatsekidéé! Ome Kees heeft er een voor 995,- een amerikaan occasie
http://www.keesdee.nl/detail.php?id=1586
www.keesdee.nl
vandaag had ik eindelijk tijd om goeie foto's te maken.
![]()
Laatst gewijzigd door Guitar GoD; 22 juni 2009 om 20:21 Reden: de 2 onderste links deden het niet
am. standard tele?
Mooi ding![]()
uit 2006, een limited edition. met zo'n diamantje in de kop weet je wel
omdat fender 60 jaar bestaat.
Die van mij.
En
Je ziet het nauwelijks maar die Squier is eigenlijk Metallic zwart.
Deze twee teles klinken en voelen aan als twee totaal verschillende instrumenten. De blonde heeft een brug waar de snaren niet door de body gaan waardoor de snaar spanning heel anders is, het resulteert ook in een fel geluid, die blonde heeft dat typische Telecaster country geluid.
De Squier daarentegen voelt heel anders aan, die heeft namelijk wel een brug waar de snaren door de body heen gaan. Er is iets mis met het brug element want die klinkt heel zwak en levenloos maar het hals element is een echte goudmijn, stel je Tom Morello's geluid voor op "Killing in the name of..." precies dat geluid krijg ik uit die zwarte tele, dus ik weet eigenlijk nog niet zo zeker of ik dat brug element wel juist wil hebben.
"Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
- Willy Alberti
- Willy Alberti
die linkse? wat is dat er voor een? een zelfbouw?
Volgens mij wel, ik kocht hem van een gitaar bouwer die wat spulletjes kwijt wou. Hij zei me dat hij deze gitaar van Ebay had afgeplukt. De frezingen zijn nogal ruw en de element gaten zien eruit alsof ze met een beitel er uit zijn gekapt. De hals heeft nieuwe positie stippen gekregen en de oude zijn opgevuld met stopjes.
Hij klinkt vrij goed.
- Willy Alberti
ik vind hem niet lelijk..!
hier ben ik dan:
![]()
Laatst gewijzigd door Guitar GoD; 24 juni 2009 om 16:55 Reden: link deed het in eerste instantie niet
Favorieten/bladwijzers