Toptool vind ik de variac voeding met ampere- en voltmeter, tot 3,5 kVA, hupsakeee en alweer de stoppen eruit!![]()
Toptool vind ik de variac voeding met ampere- en voltmeter, tot 3,5 kVA, hupsakeee en alweer de stoppen eruit!![]()
"prettyish kind of a little wilderness" - Jane Austen
Als je stop dr bij 3500 watt uitvliegt doe je toch iets fout, ze horen tot iets meer dan 3600 te gaan.
Geinig plekje verder.
Post je shack had ik gedacht als tech-kopie van post je stack maar ik denk dat technici niet zo extrovert als gitaristen zijn, dat lijkt me ook wel logisch, op mij na dan!!
Die stoppen zijn van die automaten maar ik heb nu blijkbaar een snellere versie dan in de oude meterkast. Gelukkig gebeurt het niet zo vaak, meestal als ik twee keer snel aan/uit schakel wat extreem is.
"prettyish kind of a little wilderness" - Jane Austen
Kan een leuk topic worden; pics van plaatsen delict & ander onheil...
Ook ik zou graag een foto'tje leveren, maar dan moet ik eerst wel ff een beetje serieus opruimen.
Dus: tot over een week ofzo...![]()
Frits
www.studiohetpand.nl
Ben je bedonderd! Gewoon de zooi zoals die gebruikt wordt, dat is juist leuk. Lekker naar mekaars weerstandjes kijken...
www.aardappeleters.netOorspronkelijk geplaatst door Nielsje
www.sleepwalkers.nl
Te koop:
Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.
ongeveer 1.5 - 2 jaar terug geloof ik:
![]()
„…were you born that stupid? Or did you have to study?“
— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky
voorraad 1
Werkbank (opgeruimd)
Voorraad 2 (ook veel).
Nog meer voorraad:
Rechts achter deze tafel staat nog een ladenkastje (niet zichtbaar) met elco's, weerstanden (een paar duizend) enz. Het grijze ladenkastje (net zichtbaar tussen de twee tafelpoten door) bevat IC-voeten, kroonstenen en andere meuk.
De bovenste lade van het kastje op de voorgrond, daarin zitten rollen met 1% SMD weerstanden (0805). De onderste nog meer printkroonstenen en foto print materiaal.
Zo hoort dat! een flinke bende! anders ben je langer bezig en raak je je spullen kwijt!
Deze:
en nog wat spulletjes![]()
Favorieten/bladwijzers