Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 220 van 1797 EersteEerste ... 1201702102182192202212222302703207201220 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.191 t/m 2.200 van 17961
    Banned

Exclamation waarde Jap. double bound tele "82" (62 RI ?)

Voor zover géén twijfel over deze advertentie, maar een japanse tuxedo tele, waar het logo van af geschuurd is.... wat zou zoiets moeten opbrengen?
    Eigenaar zegt dat hij uit '82 is maar het logo (en dus serienummer ook) is er af...niet te checken dus.

n.b. 200,- werdt hij niet vrolijk van! ;o(
    Schande was het, een tele uit '82 blabla ik moest beter weten....

Maar goed, ik weet dus niet beter dan dat het logo er af is en dat ik de eigenaar maar op z'n woord moet geloven...
    Iemand iets zinnigs te zeggen, ik doel op een bedrag voor een bod!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Er zijn heel veel gitaren en zeker uit die periode die beter zijn dan een 'Gibby' en ja, de advertentie tekst is briljant verzonnen, maar gelogen???
    Met deze beste man heb ik al een aantal keren contact gehad over diverse gitaren , maar valt niet mee te communiceren , vind alles wat hij aanbied beter dan de rest . Je ziet zijn advertenties vaak ook heel lang staan ,of na een tijdje weer opnieuw verschijnen , als je iets wilt verkopen moet je denk ik iets minder uit de hoogte doen. Spul wat hij verkoopt is niet slecht ,maar hij wil gewoon meer dan de hoofdprijs.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door olaftheholy Bekijk bericht
    Voor zover géén twijfel over deze advertentie, maar een japanse tuxedo tele, waar het logo van af geschuurd is.... wat zou zoiets moeten opbrengen?
    Eigenaar zegt dat hij uit '82 is maar het logo (en dus serienummer ook) is er af...niet te checken dus.

n.b. 200,- werdt hij niet vrolijk van! ;o(
    Schande was het, een tele uit '82 blabla ik moest beter weten....

Maar goed, ik weet dus niet beter dan dat het logo er af is en dat ik de eigenaar maar op z'n woord moet geloven...
    Iemand iets zinnigs te zeggen, ik doel op een bedrag voor een bod!
    Wee niet in hoeverre dit zinnig is , maar je zou een reeël bod kunnen doen (op basis van aanname dat het een echte tele is) met het voorbehoud dat de verkoper aan moet tonen dat het inderdaad een echte tele is.

Op dit moment heeft hij een "merkloze" gitaar te koop. HIJ wil een echte tele verkopen - JIJ wilt waarschijnlijk best wel een reële prijs voor een echte tele geven. Leg de bal dan maar bij HEM neer om e.e.a. aan te tonen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ike57 Bekijk bericht
    Wee niet in hoeverre dit zinnig is , maar je zou een reeël bod kunnen doen (op basis van aanname dat het een echte tele is) met het voorbehoud dat de verkoper aan moet tonen dat het inderdaad een echte tele is.

Op dit moment heeft hij een "merkloze" gitaar te koop. HIJ wil een echte tele verkopen - JIJ wilt waarschijnlijk best wel een reële prijs voor een echte tele geven. Leg de bal dan maar bij HEM neer om e.e.a. aan te tonen.
    Hallo Ike (en Olaf)

Heel zinnig verhaal...!! De vraag is alleen of de verkoper dat echt kan: hij zou het anders misschien al wel gedaan hebben...

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ike57 Bekijk bericht

Nja, ik twijfel niet zozeer of het een echte is of niet... zoveel tux-tele's zijn er nou ook weer niet.
    Mijn twijfel bestaat meer uit de datering en de daar aan gerelateerde prijs...
    Dus nogmaals, een goed bod? voor een MERKLOZE tele, quanta????
    Laatst gewijzigd door olaftheholy; 11 mei 2009 om 10:17

Senior Member

Standaard

Nja, ik twijfel niet zozeer of het een echte is of niet... zoveel tux-tele's zijn er nou ook weer niet.
    Mijn twijfel bestaat meer uit de datering en de daar aan gerelateerde prijs...
    Dus nogmaals, een goed bod? voor een MERKLOZE tele, quanta????
    Hallo Olaf.

Stond (staat) het serienummer dan niet op de halsplaat i.p.v. op de headstock?
    Ik heb lang een MIJ 62 Telecaster CAR gehad (serienummer A036748 op de halsplaat, met dubbele binding uit 1985), maar weet niet of dat dan ook een "Tuxedo" was. Ik kende die naam eerlijk gezegd niet. En over de evt. waarde van zo'n gitaar durf ik ook niet zo veel te zeggen.
    Als hij echter wel origineel is zit een logo er zo weer op, natuurlijk..

Gr. C.

Laatst gewijzigd door guitarkid; 11 mei 2009 om 10:41
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht

oooooooooooooooowwww oefffffffff!!!! wil je me pijn doen of zo!!! ;o(

Ik heb de verkoper gemaild en hem verteld dat hij in principe een Merkloze gitaar verkoopt en dat het aan hem is om hard te maken aan de hand van serienummers of het een echte is of niet.
    En natuurlijk hoor ik nu niets terug... vreemd he?

Senior Member

Standaard

Ik heb de verkoper gemaild en hem verteld dat hij in principe een Merkloze gitaar verkoopt en dat het aan hem is om hard te maken aan de hand van serienummers of het een echte is of niet.
    En natuurlijk hoor ik nu niets terug... vreemd he?
    Ben benieuwd

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

In de neckpocket staat normaal ook wel wat getekend, of een code. Als daar ook niets staat, tsja, bewijs dan maar eens dat het (g)een fender is.
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Banned

Standaard

nja.... zoals gezegd, verkoper reageert niet meer...
    Verder ontopic, nepperd gespot!!! kijk naar de kop (rosewood halzen hebben daar géén toegang tot de trussrod)

http://link.marktplaats.nl/250287364

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten