Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 305 van 622 EersteEerste ... 205255295303304305306307315355405 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.041 t/m 3.050 van 6220

Standaard

ja euh... mooie goldtop in zwart wit...
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member

Standaard

Dat zei ik nou ook al

Standaard

oh, oeps!
    ik zat een paar pagina's terug, en dacht dat ik de 1ste was
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    effe maar weer eens mijn setje posten

eerst mijn main axe

Mooi ding. Waar is die stratswitcher nu voor? Hij lijkt afgebroken.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RobertoL Bekijk bericht
    Mooi ding. Waar is die stratswitcher nu voor? Hij lijkt afgebroken.
    is eigenlijk een heel kleine 3 weg schuifschakelaar dus geen stratswitch. hij is heel laag, omdat ik 'm graag low profile heb. met dat ding kan ik de middenpup besturen zeg maar. links is de gitaar gewoon 'normaal'. alsof ik alleen maar de 3 weg toggle boven heb die 't doet. in 't midden, hetzelfde, maar dan staat de middenpup te allen tijde aan, en recht is 't alleen maar het midden. Ik ga het nog wel eens proberen met een tele switch, maar dit vind ik ook wel best. Ik wil er namelijk nog een kleine 2 weg schuif naastzetten, om het middenelement te kunnen splitten

Standaard

Even snel een vraagje tussendoor:

Weet iemand of een Les Paul in een SG koffer past? Ik ga morgen een Les Paul bekijken en ik zou hem graag een beetje veilig willen vervoeren. Ik heb al een Sg koffer, maar als hij niet past moet ik het met een softcase doen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Wow, ik ben echt helemaal weg van de eerste twee vanaf rechts gezien. Echt niet normaal hoe mooi. Maar wat kost dat nou eigenlijk in totaal, zo'n Warmoth zoals je ze hier op de foto ziet staan?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EGH Bekijk bericht
    Wow, ik ben echt helemaal weg van de eerste twee vanaf rechts gezien. Echt niet normaal hoe mooi. Maar wat kost dat nou eigenlijk in totaal, zo'n Warmoth zoals je ze hier op de foto ziet staan?
    ik heb per stuk 750E betaald, maar dat was echt geluk hebben. ik vond ze in de showcase voor belachelijk weinig. veeeel minder dan normaal!!! Nu zou het veel mer kosten.

body; 560$ (voor de meest rechter zelfs 1100$ vanwege de handpicked top)
    neck: 300$
    lak: 200$
    pups: 200$
    brug en tuners: 150$
    totaal: 1410$ ex verzenden en belasting. dus ongeveeer 1400E per stuk. Ik heb er dus onderhand voor gekozen om 200E per stuk meer neer te tellen, en daar krijg ik dan mooier/bijzonderder hout voor en mooiere inleg.

Grappig dat de gitaren die men het mooist vindt, dat ik daar het minst op speel. de overige 3 bespeel ik juist het meest. niet omdat die andere 2 slecht zijn, zeeeeker niet! maar ik vind die andere 3 toch lekkerder

tis mooi weer nu, mooi zonnetje; ik ga effe mooie, verse, nieuwe foto's trekken, in hun huidige toestanden (sommigen zijn namelijk her en der flink aangepast in een jaartje tijd).

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Fuzzo Bekijk bericht
    Even snel een vraagje tussendoor:

Weet iemand of een Les Paul in een SG koffer past? Ik ga morgen een Les Paul bekijken en ik zou hem graag een beetje veilig willen vervoeren. Ik heb al een Sg koffer, maar als hij niet past moet ik het met een softcase doen.
    Pfff, ik heb lang geleden 1 SG gehad naast mijn LPs. Maar helaas de koffers niet vergeleken...
    De body van een SG is wel veel dunner dan van een LP. Ik weet het dus niet zeker, maar ik denk dat de koffers van binnen wellicht iets verschillen.
    Aan de andere kant: een LP in een SG koffer zal-ie wel stevig in zitten. Andersom denk ik dat de SG wat ruim zit.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

Standaard

eindelijk ik ook!!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten