no-nonsense én een hele hoop pedalen?
niet om je als newbie af te vallen, maar deze pedalen staan toch écht heel vaak in deze thread beschreven, even zoeken dus...!
1 kleine suggestie misschien: je kan 1 delay misschien buiten je loop, vóór je amp laten staan, en de ander in je fx-loop van de amp stoppen..
of voor wat meer lekkere variatie, beide delays in je fx-loop..
PSM-5 kan je pedalen voeden, afhankelijk van de adapter die je op de DC-input aansluit (de PSM-5 levert zelf geen stroom, maar is een verdeeldoos/masterswitch in-een)
ook kun je de pedalen die in je fx-loop gaan niet meteen aansluiten, omdat de PSM-5 'inline' staat met je andere pedalen..
wat wel gaat is dit: fx loop send -> PSM-5 input + delays in de loop, PSM-5 output -> fx loop return...
het nut hiervan is echter klein..
ik zou die PSM gebruiken als master aan/uit schakelaar voor al je pedalen behalve de delay's..
tap tempo = regelen van delaytijd met je voet, bij de DD-6 moet je volgens mij 'doorstappen' om tap tempo aan te geven, en een andere mate van druk zetten op het pedaal als je'm aan/uit zet..
je kan 'm dus uit/aan zetten als je tap tempo hebt, maar het vergt wat gewenning.. (Mijn DD-5 heeft gewoon een aansluiting voor een los tap tempo pedaaltje..)

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers