Als je zo'n setje al hebt waarom zou je er dan GAS voor hebben?![]()
Als je zo'n setje al hebt waarom zou je er dan GAS voor hebben?![]()
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
thx dudes,
at ace :wear op de headstock: zou het niet weten hoe ik dat doe, ik gebruik gitaren gewoon intensief
at pepe: you are so right, alleen een 175 was me toen te duur. dikke jazzbak is enige wat ik nog nu nog moet hebben. de plannen voor de bouw zijn al klaar
at luke: de ouwe 335 klinkt werkelijk geweldig (wood!!) maar dat hoor je alleen maar goed in een jazz of old school blues setting waar de volumes niet te geweldig zijn. Dus zeker geen spijt hebben van uw gitaren. en het nadeel van zo'n echte vintage is dat je (ik toch) een op eieren lopen gevoel bij heb op het podium, moet er voorzichtig mee zijn ... tegen mijn natuur![]()
Laatst gewijzigd door barno; 9 mei 2009 om 08:56
Dat geloof ik best! Ach ja budget speelt ook een rol, maar het lijkt me ook niks om de hele tijd op te moeten letten.. Toch wel ERG mooi!
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Hier mijn collectie squier SQ's
SQ tele '84, SQ strat '83, en de laatste aanwinst is de SQ bullet, waarvan ik de body van forum-member Heibel heb over genomen, en de rest van de onderdelen van div. verkoop/veiling sites heb, ook van '83.
De bullet is voor mijn oudste zoon. Hij heeft al een strat, maar nadat die gesigneerd is door Kane en Di-rect, durfde hij daar niet meer op te spelen, omdat hij bang is dat de handtekeningen vervagen (foto staat hier ook ergens op 't forum).
Dit is een leuke "vervanging" voor hem, en ik hoef niet meer bang te zijn dat hij een van mijn gitaren pakt.
Leuk gitaartje. Ik vind het wel iets hebben, die net ietsje smallere body en de telecasterheadstock.
Blues Hour: These minstrels will soothe your jangled nerves.
Gezocht: Gibson Les Paul Studio Gem (blauw, donkergroen of sunburst)
Mijn main gitaren van links naar rechts:
Gibson SG Melody Maker 1967, Auperlee Mockingbird en mij Morris L6 S uit 1972
voorts mijn Piggy 25 watt versterker uit de 70's (Japan) en mijn test/reis versterker een 5 watt Novanex en voor de effecten min Boss ME 50 (ben gek op dat ding)
![]()
Favorieten/bladwijzers