Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
zo te zien een zelfgemaakte madamp
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Voornamelijk omdat die OC-2 en Digidelay aardig aan mijn toon zuigen. Daarnaast gebruik ik ze niet bij die band, dus overbodige kilo's, en er kan alleen maar meer fout gaan als ze er wel tussen liggen. Als ik n mooie geruisloze booster heb, is dat mijn puur natuur-board
Die vollere plank is voor punkrock, dat mag best ruisen![]()
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Kleine update! ipv boss tu2 nu een Korg Dt10. En een Mi Audio Boost n Buff!
![]()
----
// City Of Life //
Wat me trouwens vaak opvalt hier is dat bij de meeste pedalboards de footswitch van eventuele amps ontbreekt. Leggen jullie deze er los bij of gebruiken jullie deze simpelweg niet?
Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro
De meeste gebruiken het niet. hierover nog een vraagje: Als ik een versterker heb met 2 kanalen, die footswitchabel is, zou ik dan een ander merk pedaal kunnen gebruiken met 1 switch dan het merk van de amp? lukt dat altijd? grts
Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
Amp: JCA 20H+24s
Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8
Ik gebruik voor m'n 2 kanaals JCM800 m'n Replifex i.c.m. m'n ENGL Z12 om de kanalen (en FX-loop - gemod) te schakelen.
Voor m'n JVM gebruik ik uiteraard ook midi om de kanalen e.d. te schakelen maar ik heb de JVM footswitch er ook nog bij voor extra flexibiliteit.
Favorieten/bladwijzers