Oorspronkelijk geplaatst door
j3r03n
Nog maar weer eens een update:
Mijn twee bands vragen verschillende sounds, dus lang leve de klitteband! (en de ergernis om de loslatende strips onder de pedalen)
Anvery

Fender Jaguar --> Korg DT-10 --> Visual Sound Jekyll & Hyde --> Electro-Harmonix Signal Pad --> Vox AC30 CC2x
Dit board gaat back to basic. Ik gebruik de AC30 voor de overdrive. De kanalen zijn geblend en beide gains staan vol open. Tandje terug gaat via volumepot op de gitaar. Clean gaat via de Signal Pad. De Hyde (rechter kant dus) gebruik ik nu als solo boost (meer gain + meer volume) maar die ruist als een Dyson, dus ik zoek nog een booster, liefst true bypass.
Is een Micro Amp (of een vergelijkbare booster) geschikt om een volledig overstuurde amp nog een beetje volume + gain extra te geven?
Oh ja, de footswitch gebruik ik alleen voor reverb tijdens clean.
9th Wonders

Fender Jaguar / Parker P-38 --> Korg DT-10 --> Boss OC-2 --> Visual Sound Jekyll & Hyde --> DigiTech Digidelay --> Vox AC30 CC2x
Met deze band spelen we covers, dus iets meer veelzijdigheid (en ook ruis

). De versterker staat clean, de Jekyll (overdrive) en Hyde (distortion) doen het werk. Allebei tegelijk voor lead. OC-2 voor de dikke sounds (CKY) en de Digidelay voor solo's, chorus en freaky dingetjes. De footswitch ligt hier voor de show.
Ik wil ze hier eigenlijk liever alle vier naast elkaar, maar dan komt de plug (van de kabel die naar de versterker gaat) op de rand en dat gaat niet.
Kabels, plectrums, oordopjes e.d. bewaar ik hier ook allemaal in.
EDIT: Oh ja, die patchkabeltjes kunnen ook echt niet meer. Ik zal de
zoekfunctie maar eens raadplegen, want daar heb ik geen verstand van...
Favorieten/bladwijzers