Lijkt mij Mighty Might , dus ebay.
gisteren hngd met deze: een mim fender, lake placid blue. vandaag nieuwe pups ( tonerider classic blues ) en big block trem erin gezet.:
en nu ik toch bezig ben: samen met een zelf samengestelde strat: maoui blue met tonerider pure vintage:
en dan ook die andere nog maar: zelfgemaakt en samengesteld:
groeten Pasqual.
mooi spul Pasqual. Hoe klinken de toneriders?
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
in één woord: SUPER! ik ruil er mijn fender pups moeiteloos voor in. het mooiste zijn de pure vintage. de classic blues zijn ook erg lekker.
groeten Pasqual. than again: zie mijn onderschrift!
Even een vraagje tussendoor, ik heb zelf een Stratocaster uit mexico en als je alleen al kijkt naar de tremelo onstemt hij al bijna hoe zit dat met de standaard USA versie is dat daarzo ook zo of is dat bij die veel beter?
Gaaf ding,gefeliciteerd!!! Ik heb dezelfde gitaar alleen met Br. rosewood toets.
Pickups geswitched met GFS bostonblues en bigblock zat er al in, leuk om te weten dat je pups nét zo blauw zijn als je gieter ;o)
Toneriders pure vintage zaten in mijn Telecaster (vond ze te slap)
En van ontstemmen totaal géén last, ook niet met heftig tremgebruik
Dat is echt een ontzettend toffe gitaar mannen! Ik zou persoonlijk voor de rosewood gaan, maar die met maple is zeker ook schitterend!
And the waiter served my coffee with a consolation sigh.
You remind Anna, if she asks why.
Mijn USA uit '95 ontstemt ook erg snel.
Dit valt te verhelpen met een andere kam (grafiet).
Dit onderwerp is een paar maanden geleden (januari/februari) ook in dit topic langs gekomen en toen zijn er wel goeie suggesties gedaan.
Even terug bladeren dus.
Misschien dat ik het ook nog wel een keertje onder handen neem.
Favorieten/bladwijzers