Haha ik vind het wel wat hebben juist.
Haha ik vind het wel wat hebben juist.
Van de week proberen zit er niet in, ik zit momenteel midden in een verbouwing van mijn oefenplek. Ik heb al 1 week niet meer versterkt thuis kunnen oefenenAls jij plek hebt wil ik me spullen wel meenemen, misschien een mini-meet met andere GN'ers van midden-nederland?
Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab
Dat zijn ze inderdaad... Met een strat die 35% van z'n lak mist en een gumika die klinkt als een speer maar eruit ziet als een slecht vervolg op back to the future, en versterkt door een chinese versterker met een knop... Dan mag ik ook lelijke cabjes! (ik moet ze wel goed opbergen voor de katten, die willen steeds hun nagels er aan scherpen)
Mooie treadplate mod hoor
@Ash Ketchum: Alleen Midden Nederland? Dat riekt naar geografische discriminatie
Testopstelling voor het testen van Chroxy's amp ABY switcher:
JCM 888 2204 en een JMP 2203 '78 op 2 Marshall 1936 cabinetjes met G12-65's uit '81-'82
Mijn 4x12" '78 1960B (originele greenbacks) staat bij mijn JMP 2204 '80 in de repetitieruimte![]()
Ach, ik bedoel iedere GN'er, maar ik weet niet of iedereen wel wat in ziet om een mini-amp meet te doen. Zoiets als alle soorten amps tot 15-20 watt?
Daarbuiten is een mini-meet op korte termijn en dicht in de buurt aantrekkelijker dan een ééntje voor iedere GN'er.
Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab
Favorieten/bladwijzers