Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 164 van 441 EersteEerste ... 64114154162163164165166174214264 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.631 t/m 1.640 van 4401

Discussie: Post je stack

Senior Member

Talking

Vanaf standje vier vijf krijgt hij wel een randje als je venijnig aanslaat.
    Edit: met m'n gemodde Les Paul al vanaf 2.5.....
    En dan speel ik over een VS8412 (small)cab.
    Het is er een van Franc Vernet; ik geloof de eerste die hij verkocht heeft (aan mijn vader, met handtekening achterop), dus niet helemaal CERIATONE. Vooral geschikt voor blues/rock.
    Met mijn band speel ik behoorlijk hard (standje 4 met een Supercity DEA200 + DS1, standje 5/6 met een Laney GH50L). Die 18 watt uit EL84's gaan wel hard maar het heeft gewoon minder ballen dan EL34's.
    Ik denk dat je er in een bluesband er wel mee weg komt.
    Laatst gewijzigd door Ome Keith; 26 april 2009 om 00:33
    AMPS Fender BM64 + Giablo BM212, Laney GH50L + G412B, Marshall 1959SLP +1960A,1960B
    AXES Gibson LP Studio 93, Gibson SG WC 04, Squier JPN SQ '81, Fender Strat MIM '07
    FX IBZ UE300, FL09, PT09, SD09, Marshall Regenerator, Echohead, Guv'nor, Morley CLW

Senior Member

Standaard

Mijn setupje voor in kleine kroegen (waar ik zo goed als altijd speel dus de andere spullen gaan zelden mee) Mijn custom stratje voor de vintage geluiden (en mijn absolute favoriet) en de gumika neck through voor het gibson-stijl betere blaaswerk. Ik gebruik met mijn band (www.dooronrons.tk) wel wat effecten maar niet zo heel veel. (2 behringer overdrivejes, een heel braaf en een volledig over the top en een digitech grunge voor het modernere distortion werk). Voor jamsessies (waar ik meestal toch flink wat bluesier moet klinken) neem ik t liefst alleen een Danelectro Rocky Roads mee (leslie simulator met ingebouwde boost) Als ik dan moet janken zet ik gewoon de amp wat verder open

edit: het zijn trouwens twee 1x12 cabinetjes, sterk vermoeden dat het eigenlijk pa-speakers zijn, maar ze doen hun werk prima en wegen niet zo godsgruwelijk veel! Nocki bedankt!
    Laatst gewijzigd door budje; 26 april 2009 om 16:53

Senior Member

Standaard

In dezelfde trant, aanschouw mijn woeste stack;

Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

Senior Member

Standaard

Die Epiphone topjes zijn super. Zag pas de gitarist van Johan in het theater over zo'n ding met matching 2x12 spelen.......dat gecombineerd met een Les Paul Custom......heerlijk!
    Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro

Senior Member

Standaard

idd en pinkpop speelde de gitarist van floggy molly erover, met een 4 keer 12 kast eronder.

Standaard

was dat niet de amp voor de violiste naast hem?

Guitars -> Pedals -> Amps

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chroxy Bekijk bericht
    was dat niet de amp voor de violiste naast hem?
    Ik heb ze niet gezien maar dat lijkt me haast wel... live buiten met zo'n ding blijf je waarschijnlijk nergens...

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum Bekijk bericht
    In dezelfde trant, aanschouw mijn woeste stack;

Whoa, kan ik die vandeweek even proberen bij je ash?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door budje Bekijk bericht

Mijn setupje voor in kleine kroegen (waar ik zo goed als altijd speel dus de andere spullen gaan zelden mee) Mijn custom stratje voor de vintage geluiden (en mijn absolute favoriet) en de gumika neck through voor het gibson-stijl betere blaaswerk. Ik gebruik met mijn band (www.dooronrons.tk) wel wat effecten maar niet zo heel veel. (2 behringer overdrivejes, een heel braaf en een volledig over the top en een digitech grunge voor het modernere distortion werk). Voor jamsessies (waar ik meestal toch flink wat bluesier moet klinken) neem ik t liefst alleen een Danelectro Rocky Roads mee (leslie simulator met ingebouwde boost) Als ik dan moet janken zet ik gewoon de amp wat verder open

edit: het zijn trouwens twee 1x12 cabinetjes, sterk vermoeden dat het eigenlijk pa-speakers zijn, maar ze doen hun werk prima en wegen niet zo godsgruwelijk veel! Nocki bedankt!
    Bruut stackje! Ben benieuwd naar de klank, ziet er sowieso super uit

Banned

Standaard

Jezus wat een lelijk ding!!!!!!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten