Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 34 van 40 EersteEerste ... 243233343536 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 331 t/m 340 van 394
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius Bekijk bericht
    (Seasick Steve)

Had 'm live meegemaakt in Paradiso samen met LP R8: te gek!!!

EDIT:

Eelco Gelling: TE GEK!!! (Hij was trouwens ook zeer onder de indruk v/d '67 Plexi van dhr. D.Hollestelle). Heb 'm 'n jaar of 10 geleden live zien spelen maar dat was helaas na z'n glorie-tijd. In z'n toptijd deed (volgens diverse mensen) niet onder voor andere/internationale bluesrockgrootheden buiten NL.
    Ik ben gitaar gaan spelen door Eelco. Van mijn vader kreeg ik een bandje met het nummer Windows of my eyes. Simpele, maar meesterlijke solo. Helaas geen goede youtube kunnen vinden, dus deze maar: http://www.youtube.com/watch?v=BWxTqkABmRY

Senior Member

Exclamation Lindsey Buckingham

Deze mag niet ontbreken in deze lijst. Lindsey Buckingham (bekend van Fleetwood Mac) met zijn opmerkelijke Turner gitaar, een (voor de meeste onder ons) tamelijk onbekend merk. Voor Lindsey echter al decennia lang zijn 'main axe', waar hij de meest wonderlijke klanken uit weet te toveren:

Opmerkelijk vormgegeven, niet?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Standaard

inderdaad een bijzonder ding, en ik heb niks met Fleetwood Mac, maar die vent kan wel spelen!

Senior Member

Standaard

geweldige muzikant ook. Ik vind de gitaar heel mooi.

Senior Member

Standaard

Grappig, die kwam ook in me op als zijnde geknipt voor dit topic. En zeg je Turner dan zeg je Alembic en dan kom je ook uit bij Doug Irwin. Hier krijg je er geen zaal mee vol maar aan de andere kant bekender dan edammer kaas.

Senior Member

Standaard

Een topic over beroemde gitaren, met 30 pagina's aan kutibanezzen, idiote gimmicks en een handjevol gitaren die het waard zijn om te noemen

Mijn bijdrage voor een beroemde en wellicht een van de betere electrische gitaren ooit gemaakt:

Laatst gewijzigd door Thijssie; 25 april 2009 om 15:42
    "Echte mannen spelen een Les Paul op een Marshall...."

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thijssie Bekijk bericht
    Een topic over beroemde gitaren, met 30 pagina's aan kutibanezzen, idiote gimmicks en een handjevol gitaren die het waard zijn om te noemen

Mijn bijdrage voor een beroemde en wellicht een van de betere electrische gitaren ooit gemaakt:

het begint te dubbelposten, de beroemde gitaren zijn op?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thijssie Bekijk bericht

Lekker stevig stelling nemen: daar ben ik voor!
    Maar dit is niet de echte Green/Moore gitaar.. die is aan het begin van dit topic al langs gekomen...compleet met 'fout' geplaatste brugpu...
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Grappig, die kwam ook in me op als zijnde geknipt voor dit topic. En zeg je Turner dan zeg je Alembic en dan kom je ook uit bij Doug Irwin. Hier krijg je er geen zaal mee vol maar aan de andere kant bekender dan edammer kaas.

k zeg het niet gauw, maar als het echt lelijk is, moet het gezegd worden

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    k zeg het niet gauw, maar als het echt lelijk is, moet het gezegd worden
    ja, I fully agree. Niettemin heb ik sterk het vermoeden dat de Irwin gitaren voor Garcia ten grondslag liggen voor de Ibanez artist lijn, afgezien dat die ander Grateful dead gitarist op een custom made ibanez speelde, de eerste artist. Dat sandwich combineren van houtsoorten... , dat werd toch niet eerder gedaan bij mijn weten.

De tiger, rosebud en ander Garcia's.. er zijn dedicated websites voor die dingen, hebben hun eigen minaturen...

kwa bouwwijze moet het smullen zijn voor Orpheo. Orpheo is gewoon een deadhead eigenlijk....
    Laatst gewijzigd door Pepe; 25 april 2009 om 17:37

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten