Zou goed kunnen ja, ik heb geen ervaring met soldano's dus dat zou ik niet weten. Veel recto eigenaren vinden de orange kasten wel vet met recto's, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
@ Thiez: Je zou het kunnen zien als 'warmer' ja, maar ik hou persoonlijk wel van een lekker droge oversturing met een agressief randje.
Toen ik op de beurs was heb ik iemand anders over de *** ****** horen spelen en het klonk eCht geweldig, De *** ****** is veel te veelzijdig voor Mij, maar ik kan heel goed geloven dat het de ideale amp is voor de gitarist die veel meer uit z'n versterker Weet te halen!
Oftewel, ik heb de *** ****** (niet te verwarren met de oude Marshall Plexi's) met eigen ogen + oren aanschouwd en het is echt een hele gave versterker
(over nutteloze posts gesproken)
Marshall Vintagemodern 2266 50w/1960A met: Celestion Rola: G12M greenback en G12H en 2 x Celestion G12T-75
![]()
Blues Hour: These minstrels will soothe your jangled nerves.
Gezocht: Gibson Les Paul Studio Gem (blauw, donkergroen of sunburst)
Ik vind het net geweldig dat hij 12 snaren heeft. Ik zou wel eens willen horen hoe een gedowntunede doomriff met zo'n ding klinkt. Ik weet dat de meeste gitaristen negensnaren en twaalfsnaren vooral voor de hoogste drie snaren gebruiken, maar echt riffen heb ik daar nog niemand mee zien doen.
Los daarvan is het een prachtig model ook, natuurlijk, daar niet van.
Blues Hour: These minstrels will soothe your jangled nerves.
Gezocht: Gibson Les Paul Studio Gem (blauw, donkergroen of sunburst)
Riffen op een 12 string in c!!!
Waar staat dat rola toch voor wat je steeds bij celestion tegen komt.
Is dat een bepaald type speaker?
Favorieten/bladwijzers