Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 763 van 1214 EersteEerste ... 263663713753761762763764765773813863 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.621 t/m 7.630 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RobertoL Bekijk bericht
    Waarom staan er sommige pedalen gedraaid/andersom? Als ik het zo bekijk is er geen gebrek aan ruimte.
    Omdat ik enkel switch met die Engl switcher, die ik trouwens met fantoomvoeding tot 6m van de bak af kan zetten... Enige waar ik dan nog wel eens op trap is de Line6 FM, de rest is midi gestuurd en met geheugens...
    Alles zo zetten was 't interessantste om te bedraden voor mij.

MS

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gerritje tralalalala Bekijk bericht
    Geeft het geen problemen dat je eerst je DT-10 hebt en dan je vox wah, ik bedoel in verband met buffers en weet ik wat allemaal nog meer?
    een tuner vooraan kan handig zijn, omdat ie daar accurater werkt..
    de DT-10 is volgens mij ook true bypass, dus die +/- 30 cm extra kabellengte/verlies zul je niet echt merken..

een vox wah heeft een buffer die je aan't begin van een lange kabelweg goed kan gebruiken..
    ik ben zelfs geneigd om te zeggen dat ik (vox) wah-buffers soms wel prettig vind vooraan, dan heb je tenminste voor weinig geld, toch een ok-buffer..
    (Joe Bonamassa heeft ook ooit gezegd dat hij de buffer-werking in een wah niet zo fijn vindt...)

in diezelfde setup zou ik de wah en de tuner misschien omwisselen en kijken hoe 't klinkt.. ik verwacht echter niet heel veel (waarneembaar) verschil..
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

ik heb het ook wel eens omgewisseld en geen merkbaar verschil, of verschil dat de moeite waard is gehoord. de dt-10 is trouwens ook een buffer en dus niet TB.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel Bekijk bericht
    Even het paasweekend besteed aan het ordenen van mijn pedaaltjes. Dit is mijn girly pedalboard voor de kleine gigs i.c.m. een Koch Studiotone combo. Deksel eraf, inprikken en gaan!

En ook nog een foto van de achterzijde.

Met de Fulltone OCD en MI Audio Crunchbox is het board verrassend veelzijdig. Ik gebruik nog amper de channelswitch van de Koch . Zojuist ook ff op mijn Hook getest en dat gaat ook als de brandweer. Voortaan dus alleen nog maar een goede buizenbak nodig met een fatsoenlijk clean kanaal.
    De Xotic RC booster staat overigens in de FX-loop (samen met de Line6 EchoPark). Op deze manier heb ik een lekkere cleanboost voor mijn leadsound.

De overige ingrediënten:
    - Korg DT-10 tuner
    - RMC Picture Wah
    - Maxon PT999 Phaser
    - Fulltone Supa-Trem
    - Flatliner powersupply
    - Neutrik & George L pluggen
    - Mogami & George L bekabeling

Zo, nu weer ff verder pingelen .
    heb je die SH-RC ooit vergeleken met de gewone RC ?
    ('t is toch zo'n Scott H-model, niet?)

lekker boardje, leuke amp keuze!
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    heb je die SH-RC ooit vergeleken met de gewone RC ?
    ('t is toch zo'n Scott H-model, niet?)
    Dit is inderdaad het signature model van Scott. Ik heb ze niet één op één kunnen vergelijken maar ik dacht wel te merken dat deze veel cleaner is als de normale RC. Hij is dus echt in staat om je geluid te boosten zonder ook direct meer gain eraan toe te voegen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel Bekijk bericht
    Dit is inderdaad het signature model van Scott. Ik heb ze niet één op één kunnen vergelijken maar ik dacht wel te merken dat deze veel cleaner is als de normale RC. Hij is dus echt in staat om je geluid te boosten zonder ook direct meer gain eraan toe te voegen.
    tof, ik heb de gewone RC, en denk/vind dat ik dat randje gain soms toch wel handig vind i.c.m. mijn SD-9 (hoezo cliché combo... ?)

gave set i.i.g. weer Chiel!

Standaard

eindelijk een mooie case voor mn pedalen. alleen moeten de ocd en burkey nog vastgezet worden.. is klitteband hier het beste voor of weet iemand nog een briljante oplossing?

Senior Member

Standaard

ocd met velcro
    burkey met ketting achtjes

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a Bekijk bericht
    ocd met velcro
    burkey met ketting achtjes

Burkey kan ook wel met velcro. Heb ik zelf ook in mijn case, is nog nooit los gekomen.

Senior Member

Standaard

Bij mij ook Burkey SIX met klitteband; zit supergoed vast én ik hem mijn Verbzilla daar weer bovenop vastgezet met klitteband. Beide gaan nooit los.

Check mijn band Some Weird Sin HIER of HIER

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten