Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 592 van 1260 EersteEerste ... 924925425825905915925935946026426921092 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.911 t/m 5.920 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RobertoL Bekijk bericht
    http://www.youtube.com/watch?v=d3O4QzMzFpM

Ik heb toch het gevoel dat ik ergens dezelfde had gevonden met beter geluid.

Een LP hollowbody. Zo'n limited edition uit '96. Kat's zijn volgens mij veel groter/dikker/breder.
    hoe klinkt die LP ? ik heb er in Boedapest een keer 1 geprobeerd, maar vond 't nogal meevallen/tegenvallen qua feel en 'vibe' (akoestisch bespeeld).. ik had verwacht dat ie als een semi-hollow zou aanvoelen, maar de feel was toch meer 'des Pauls'.. en laat dat nou net het type gitaren zijn, waar ik nog steeds niet echt lekker mee uit de voeten -denk te- kom(en)...
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ja, helemaal mee eens! Mooi spul ondanks dat er geen Marshall tussen staat.
    Ik heb de hele eighties door een schurfthekel gehad aan Marshall, ik snapte niet wat de lol er aan was, ik kon helemaal niks met de JCM series. Tot ik begin negentig toevallig een oude plexi JTM tegen het lijf liep, dat klonk heeeel anders....
    Pas later realiseerde ik me dat elke amp zijn plaats heeft en dat ik gewoon geen muziek maak voor een JCM.

Net dit weekend een studio 15 misgelopen, suf geboden op ebay maar voor de eindprijs -675- had ik um wel willen hebben. Ik weet het, het klinkt als een mini JCM maar cute. I am a sucker for cute, dat dan weer wel.

Senior Member

Standaard

Op ebay kun je volgens mij het beste de prijs bieden die je er echt maximaal voor wilt betalen en zeker als je iets echt graag wilt hebben.
    Je betaalt dan nooit meer dan een bepaald standaard bedrag boven het hoogst gebodene.
    Op die manier ben je zeker dat het item niet aan je neus voorbij gaat tenzij er iemand is die er nóg meer voor heeft geboden uiteraard.

In tegenstelling tot jou was ik in de 80's al helemaal gek op Marshall (Iron Maiden, Metallica, Judas Priest, etc.)
    Ik begin er ondertussen ook een beetje achter te komen dat er ook andere merken zijn (b.v. HOOK, VHT, etc.), alhoewel een goeie plexi toch ook wel één van mijn wensen blijft.

Standaard

Mijn huidige collectie:

Jackson Randy Rhoads
    Custom Shop, 1987

Momenteel het enige wat ik in mijn bezit heb, helaas. Uitbreiding laat nog een tijdje op zich wachten!
    Gitaarloos > Volkswagen Jetta MKII <3

Senior Member

Standaard

Al wel een versterker? :P

Maare je had toch eerst twee andere Jacksons? Die Bengal Soloist en een andere RR?

Edit:
    Overigens wel nette RR. Wit staat altijd goed. Zijn die inlays nou kapüt of zit daar een idee achter?

Standaard

Het is dezelfde RR, de soloist is al weer even verkocht. RR is diverse malen aangepast, en dit is de laatste vorm (Nouja, misschien nog een keer chromen hardware, maar dat zie ik nog wel).

De inlays zijn ooit eens vervangen door een beunhaas, maar niet goed, en zijn inderdaad kapot. Ooit was het een inlayloos geheel. Employee project, waarschijnlijk. Bolt-on is een zeldzaamheid, en de kortere punt eveneens.

Versterker is er niet op dit moment. Wel een Boss HM-2 pedaaltje onderweg, kenners weten genoeg waar ik heen wil

Standaard

Dus dit is eigenlijk je akoestische gitaar? Ik wil ook wel een akoestische jackson

Standaard

Zoiets, ze is nog vrij luid voor een metalgitaar. Ik heb wel een toneport, maar die sleep je niet overal mee naartoe, samen met je desktop

Standaard

Gibson Les Paul standard
    Martin DM
    Fender Telecaster '52 reissuse

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk-Jan Bekijk bericht

Gibson Les Paul standard
    Martin DM
    Fender Telecaster '52 reissuse
    ooit bedacht om je snaren af te knippen bij de top? Of denk je dat het uiteinde nog een keer van pas komt? Verder leuk spul hoor!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten