deze zomer keihard werken, en dan hopelijk in de herfst ook aan de SGMan, wat zijn dit stoere gitaren. Heb er een keer op gespeeld, en was meteen verkocht!
![]()
deze zomer keihard werken, en dan hopelijk in de herfst ook aan de SGMan, wat zijn dit stoere gitaren. Heb er een keer op gespeeld, en was meteen verkocht!
![]()
Okay, hier dan!
Mijn ultieme SG! Gibson SG standard uit 1967!
It just doesn't get any better then this!
![]()
Mooi hoor! Waar is dat zwarte knopje/schuifje/misschien vuiltje als ik het verkeerd zie, tussen de tone-volume knoppen in voor?
Heeft volgens mij ooit een switch gezeten? Ik weet t niet, het is wel idd een gatje dat is opgevult denk ik?
In de 70'er jaren was het maar heel normaal dat je een gat boorde in een gitaar en er een faseschakelaartje in pleurde. waarom? daweetgeenmens, het klonk nergens naar ( knerp!)..
Zelf heb ik menige gitaar zo geverherverbouwd. Dat is natuurlijk doodzonde en ik zal branden in de hel. Maar had(den) ik (en 1000-en met mij)het niet gedaan, dan waren er nu geen betaalbare player- gitaren geweest, zoals deze schoonheid.
ik zou zeggen: kom maar langs met dat ding, dan pleuren we er weer een knerpschakelaartje in..![]()
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
en rond diezelfde tijd vervingen we ook altijd het brugelement door een hoogoctaan distortionelement van bij voorkeur dimarzio, wat ws het te nieuwe brugelement in je SG verklaart..
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Kickass! Er komt over een aantal dagen een Gibson SG Classic (P90's!) mijn kant uit.Over een week of zo zal ik eens een familiefoto maken van mijn Gibson SG Special, Gibson SG Classic, Burny mid 80's SG en 70's Hagstrom HIIN.
Die 'nieuwe' SG van je is trouwens weer erg vet Jay! Dan heb je uiteindelijk alleen die witte 61RI en deze 67'er SG Standard over als ik het goed begrijp. Daar kan menig SG liefhebber jaloers op zijn.![]()
Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"
Eindelijk een paar foto's van mijn SG, het is een Special. Beetje brakke foto's, maarja.. pech!
Het schijnt Ferrari Red te zijn.
Te Koop:
MoogerFooger EP2 Expression Pedal, amper gebruikt.
Favorieten/bladwijzers