Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 761 van 1214 EersteEerste ... 261661711751759760761762763771811861 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.601 t/m 7.610 van 12136
    Senior Member

Standaard

Even het paasweekend besteed aan het ordenen van mijn pedaaltjes. Dit is mijn girly pedalboard voor de kleine gigs i.c.m. een Koch Studiotone combo. Deksel eraf, inprikken en gaan!

En ook nog een foto van de achterzijde.

Met de Fulltone OCD en MI Audio Crunchbox is het board verrassend veelzijdig. Ik gebruik nog amper de channelswitch van de Koch . Zojuist ook ff op mijn Hook getest en dat gaat ook als de brandweer. Voortaan dus alleen nog maar een goede buizenbak nodig met een fatsoenlijk clean kanaal.
    De Xotic RC booster staat overigens in de FX-loop (samen met de Line6 EchoPark). Op deze manier heb ik een lekkere cleanboost voor mijn leadsound.

De overige ingrediënten:
    - Korg DT-10 tuner
    - RMC Picture Wah
    - Maxon PT999 Phaser
    - Fulltone Supa-Trem
    - Flatliner powersupply
    - Neutrik & George L pluggen
    - Mogami & George L bekabeling

Zo, nu weer ff verder pingelen .

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel Bekijk bericht
    Even het paasweekend besteed aan het ordenen van mijn pedaaltjes. Dit is mijn girly pedalboard voor de kleine gigs i.c.m. een Koch Studiotone combo. Deksel eraf, inprikken en gaan!

Met de Fulltone OCD en MI Audio Crunchbox is het board verrassend veelzijdig. Ik gebruik nog amper de channelswitch van de Koch . Zojuist ook ff op mijn Hook getest en dat gaat ook als de brandweer. Voortaan dus alleen nog maar een goede buizenbak nodig met een fatsoenlijk clean kanaal.
    De Xotic RC booster staat overigens in de FX-loop (samen met de Line6 EchoPark). Op deze manier heb ik een lekkere cleanboost voor mijn leadsound.

De overige ingrediënten:
    - Korg DT-10 tuner
    - RMC Picture Wah
    - Maxon PT999 Phaser
    - Fulltone Supa-Trem
    - Flatliner powersupply

Netjes board! mooi man.

De OCD en de Crunchbox zijn echt gaaf met elkaar!

Hoe trap jij je delay btw in?
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Ziet er heeeel netjes uit Chiel!

Senior Member

Standaard

is dat een flatliner six voeding of de normale? Ik vond die nieuwe flatliner six wel erg interressant om eens naar te kijken voor me pedalboard. heb jij klachten over die voeding?
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Standaard

dat is de gewone flatliner. de six is een stuk kleiner. iets groter dan een boss pedaal. heb hem zelf ook en ben er zeer tevreden mee.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel Bekijk bericht

De overige ingrediënten:
    - Korg DT-10 tuner
    - RMC Picture Wah
    - Maxon PT999 Phaser
    - Fulltone Supa-Trem
    - Flatliner powersupply

Ik ben erg benieuwd hoe dit klinkt over zo'n Studiotone. Ben van plan zelf er ook ooit ééntje aan te schaffen....fantastische dingen!

Senior Member

Standaard

Wat zijn dat voor spannende zwarte doosjes waar je Echopark tussen staat geklemd?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joene20 Bekijk bericht
    Netjes board! mooi man.

De OCD en de Crunchbox zijn echt gaaf met elkaar!

Hoe trap jij je delay btw in?
    Thanks, heb lang geëxperimenteerd maar de OCD en de Crunchbox zijn wat mij betreft echt een gouden combinatie. Het intrappen van de EchoPark ziet er inderdaad een beetje ongemakkelijk uit, maar het werkt prima zo hoor.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    is dat een flatliner six voeding of de normale? Ik vond die nieuwe flatliner six wel erg interressant om eens naar te kijken voor me pedalboard. heb jij klachten over die voeding?
    Het is zoals tomdiedom al zei is dit een gewone Flatliner. Echt een perfect ding. Hiervoor stoorde de EchoPark op de overige pedalen en toen gebruikte ik een Pedalpower. De Flatliner is echt te gek, gebruik hem ook op mijn andere pedalboard en m'n rack. Zeker weten een aanraden!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Wat zijn dat voor spannende zwarte doosjes waar je Echopark tussen staat geklemd?
    Haha, links van de EchoPark is alle overtollige bekabeling netjes weggewerkt onder de verhoging. De rechterzijde herbergt de Jackinputs (FX send, FX return, gitaar input, gitaar output, channel switch output).

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten