Chris, ik ben bang dat je het nog steeds over je puberdraadje hebt, Ik heb je aangeboden om het weer online te zetten, zij het in gesloten toestand zodat iedereen kan zien waarom het werd verwijderd. Daar ben je niet op ingegaan maar je blijft er wel over miepen.
Zeg het maar.
Nee ander draadje, puberdraadje al lang vergeten.
Ik miep niet, iemand (onterecht of niet) beschuldigen van "miepen" zorgt mijn inziens voor 'n wat onprettige manier van communiceren, geef dan als mod ajb. het goede voorbeeld.
Mijn 1e post in dit topic van vandaag ginng/gaat op voor diverse topics.
Moraal v/h verhaal: als je als mod bepaalde akties onderneemt betreffende topics van members maar eigenlijk zelf precies hetzelfde doet dan komt dat de geloofwaardigheid van die mod niet ten goede.
Nou Han, gooi hem maar weer online hoorik begin wel hééééél erg benieuwd te zijn....
in de p.m. mag ook
Maar dan moet je duidelijker zijn, ik ben een west fries Chris. Jij hebt het dus over een draadje van jou dat door een bepaalde mod werd gekliko'd terwijl die mod dezelfde soort draadjes post. Noem gerust man en paard, daar kunnen we tegen.
Ik hou hier geen database bij van verwijderde of gesloten topics...
Wat betreft je veronderstelling (welk topic)...; de toon maakt de muziek...
Als je bijvoorbeeld dit zou vragen:
Bedoel je dat pubertopic?
pf
Welk topic bedoel je?
Is dat heel wat prettiger dan:
Loop je nog steeds over dat pubertopic te miepen?
Eigenlijk dus dezelfde vragen maar bij de 1e twee is er geen waarde-oordeel of persoonlijke subjectiviteit aanwezig in de vraagstelling waardoor het gewoon prettiger overkomt.
Boventsaand bedoel ik niet om te dissen/whatever maar puur om aan te geven dat je met juistere/prettigere bewoordingen maar kunt bereiken imho.
Okay.... nou alletwee stoppen met miepen! Chris gaat weer solderen enzo en Han weer dingen met tape doen, kan de thread weer ontopic...
hééééérlijke rust.............![]()
Laat maar lullen Chris, blijft een rare fries.
Favorieten/bladwijzers