Commandant is een polijst-middel, dus je moet het uitwrijven, niet in laten werken.
Het is oorspronkelijk bedoeld om auto's mee op te poetsen.
Commandant is een polijst-middel, dus je moet het uitwrijven, niet in laten werken.
Het is oorspronkelijk bedoeld om auto's mee op te poetsen.
ooh, oke.
ik zit liever niet te klussen aan mijn eigen gitaar.
ik ben altijd bang dat er iets fout gaan, vooral met iets wat ik nog niooit gedaan heb.
misschien als ik hem wil laten glimmen dat ik het laat doen door iemand die het vaker heeft gedaan.
maar ik vind het nog even prima zoals hij nu is![]()
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
Mijn Epi. Heeft nog emo waarde, maar speel er nooit meer op..
Wél een erg mooie gitaar!
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Een vriend van me heeft exact dezelfde. Inderdaad een heel mooi gitaartje, in het echt nog veel mooier dan op deze foto. En ook niet onbelangrijk: speelt heel soepel en klinkt goed.
Blues Hour: These minstrels will soothe your jangled nerves.
Gezocht: Gibson Les Paul Studio Gem (blauw, donkergroen of sunburst)
mijn gibson is een guitar of the week van week #33 die hebben ze een ander style headstock decal gegeven
hier wat meer info:
KLIK!
alleen de push/pull pots klopt niet.
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
Niet van mij maar deze zag ik net en ik vind het gewoon 'n mooie (un)burst:
![]()
Dat is een smakelijk exemplaar cris. Alleen dat slagplaatje is ... Ieuuuw!
Die achtergrond is wel vet pro half afgemaakt met paint, ik heb hem verbeterd:
![]()
Favorieten/bladwijzers