Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 44 van 85 EersteEerste ... 34424344454654 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 431 t/m 440 van 842

Discussie: Over de moderatie

Standaard

Je ziet toch wel als een post is weggehaald of wat dan ook? Er zijn zat mods, er is er altijd wel 1 die het binnen 24 uur leest. Verdere gang van zaken na rapporteren is niet echt belangrijk toch?

Senior Member

Standaard

Ze zullen het wel lezen toch? Ik weet ook niet hoeveel 'rapporten' er binnenkomen op zo'n dag, maar ik kan me ook wel voorstellen dat het op een gegeven moment een beetje vermoeiend wordt om ook nog altijd terug te koppelen wat ermee gedaan is bij wijze van spreken. Kunnen ze in die tijd beter twee problemen oplossen i.p.v. eentje inclusief allerlei bureaucratische ongein eromheen

Moderator

Standaard

Wordt altijd gelezen hoor, ik krijg ze via email en ik lees alles en meestal is er door een andere mod al actie ondernomen.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Moderator

Music

Je krijgt ze inderdaad via mail binnen en daar stat dan ook de naam van de gebruiker die de post gerapporteerd heeft. Maar de ondernomen aktie spreekt voor zich, lijkt me? Het gebeurt nog wel eens, bijvoorbeeld met spam, dat je drie of meer rapportages van dezelfde post krijgt. Om die dan allemaal te gaan bedanken voor hun bijdrage....liever niet.
    Een mail bij niet ondernemen van aktie zou natuurlijk kunnen, maar dan zie ik de discussie-via-email-bui alweer hangen
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Ik begrijp niet waarom de foto die ik vanavond plaatste in het "trotse vader en moeder" topic tot twee keer toe verwijderd is. Het betrof een foto van mijn kinderen die gekke bekken aan het trekken en hun vader die meedeed. Nu ben ik al niet knap en op die foto helemaal niet, maar dat het nou zo schokkend was kan ik me ook niet weer voorstellen.
    ALLES IS VERKOCHT!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Ik begrijp niet waarom de foto die ik vanavond plaatste in het "trotse vader en moeder" topic tot twee keer toe verwijderd is. Het betrof een foto van mijn kinderen die gekke bekken aan het trekken en hun vader die meedeed. Nu ben ik al niet knap en op die foto helemaal niet, maar dat het nou zo schokkend was kan ik me ook niet weer voorstellen.
    Ik surf ook speciaal naar dit topic om daar mijn verbazing over uit te spreken. Ik snap er werkelijk geen fuck van...

Standaard

Het waren de bietjes..

Senior Member

Standaard

Rode kool. En ik weet niet wat je zei, maar daar lag het niet aan. Ik dacht dat er iets fout ging, daarom heb ik de foto voor de tweede keer er op gezet, maar die was ik ook direkt weer weg. Het ging dus blijkbaar om de foto.
    ALLES IS VERKOCHT!

Standaard

Bietjes, rode kool, whatever, als ik je kind was zou ik het niet eten..

Standaard

Ik snap het ook niet, maar het is gewoonte op gnet om dan even via een PM contact op te nemen met de moderator in kwestie (Bert) in dit geval om te vragen waarom je post verwijderd is. Wellicht heeft Bert er een heel valide reden voor, misschien om Akira iets meer ruimte te geven zijn nieuwe spruit te tonen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten