Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 43 van 85 EersteEerste ... 33414243444553 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 421 t/m 430 van 842

Discussie: Over de moderatie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    @Pepe,
    Nee. Geen idee. Ik ben namelijk van mening dat er niet zoveel mis is, m.u.v. zaken waar het gehele mod-team niet bij kan omdat geen van hen admin rechten heeft. Daarmee heb ik ook geen behoefte aan directe verbetering.
    Okee, dan zou je dus admin rechten willen hebben als mod om dingen te kunnen verbeteren. Een punt.

Banned

Standaard

dank je Rob!!
    Hoewel ik geen reet begrijp van wat je nou precies schrijft. Ik heb namelijk de gave om alles wat jij, en jij alléén, schrijft precies verkeerd te interpreteren. Een waar genoegen. Blij dat jij ook zo geniet!

@Pepe,
    Nee. Geen idee. Ik ben namelijk van mening dat er niet zoveel mis is, m.u.v. zaken waar het gehele mod-team niet bij kan omdat geen van hen admin rechten heeft. Daarmee heb ik ook geen behoefte aan directe verbetering.
    Ik geniet met volle teugen en dat je het niet begrijpt geeft niet, er zijn maar weinig mensen die me begrijpen.
    Maar leg me nog ff uit waarom jij zoveel in OT leest, ik kom post nergens anders (althans dat is het uitgangspunt).

Senior Member

Standaard

@Pepe,
    Volgens mij was op dit moment ook vooral de discussie over hoe het gedrag, van zowel mods als gebruikers kan worden verbeterd, en daar heb je geen admin rechten voor nodig lijkt mij.

of lees ik verkeerd?

Standaard

Omdat we klaarblijkelijk soortgelijke interesses hebben Rob. En dus, als ik al eens in OT kom, om de haverklap posts van jou tegenkom. Die ik dus ook om de haverklap totaal verkeerd lees. Tenminste, in jouw visie. Ik zal wel één van de velen zijn die jou verkeerd begrijpt ofzo. Is niet erg hoor.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Banned

Standaard

Omdat we klaarblijkelijk soortgelijke interesses hebben Rob. En dus, als ik al eens in OT kom, om de haverklap posts van jou tegenkom. Die ik dus ook om de haverklap totaal verkeerd lees. Tenminste, in jouw visie. Ik zal wel één van de velen zijn die jou verkeerd begrijpt ofzo. Is niet erg hoor.
    Mijn uitgangspunt is dan ook dat de meeste mensen dom zijn, dus je bent iig niet alleen.

Overigens ga jij dan meteen naar OT of post je dan eerst ergens anders een nutteloze post om je in te dekken ?
    Niet persoonlijk hoor, maar dat zijn zo van die dingen die ik me dan afvraag.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tim.. Bekijk bericht
    Volgens mij was op dit moment ook vooral de discussie over hoe het gedrag, van zowel mods als gebruikers kan worden verbeterd, en daar heb je geen admin rechten voor nodig lijkt mij.

of lees ik verkeerd?
    Als DH redelijk tevreden is met het forum an sich maar admin rechten zou willen hebben dan is hij het niet eens met degene met admin rechten, dat lees ik er uit. Een andere discussie, niet voor gebruikers lijkt me.

Moderator

Music

't Is maar weer net hoe je het opvat. We zijn niet ontevreden over de Admin, maar wel over de verhouding tussen aanwezig en afwezig. Die is dusdanig scheef dat het doorvoeren van veranderingen slechts met horten en stoten mogelijk is en da's jammer.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ja, doen hoor! Het gebeurt een doodenkele keer dat je denkt "gut, moet dat nou" maar vrijwel altijd is en rapportage vokomen terecht. Voel je geen verrader of zo, rapporteren die hap! Dat komt bij ons via mail binnen en dat zien we dan toch vaak eerder.
    Een andere goeie tip is om, als je gerapporteerd hebt en er gebeurt voor je idee niet snel genoeg iets, even op de forum homepage naar beneden te scrollen, op de button Forumleiding te klikken want dan zie je in één oogopslag welke moderator on-line is en wie niet. Is de moderator van het desbtereffende subforum niet on-line dan kun je altijd één van de supermoderators PB'en, die kunnen in elk subforum ingrijpen als dat nodig is.
    Kunnen jullie ook zien wie er gerapporteerd heeft? En bestaat er een mogelijkheid dat er ook iets wordt teruggekoppeld met degene die gerapporteerd heeft? Als je rapporteert, hoor je er namelijk niks meer van. Enige feedback zou ik wel prettig vinden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Kunnen jullie ook zien wie er gerapporteerd heeft? En bestaat er een mogelijkheid dat er ook iets wordt teruggekoppeld met degene die gerapporteerd heeft? Als je rapporteert, hoor je er namelijk niks meer van. Enige feedback zou ik wel prettig vinden.
    Waarom dat nou weer? Veer in je reet ofzo? "Grote meid, je bent een goede Snitch"

Als er actie word ondernomen weet je toch genoeg?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent Bekijk bericht
    Waarom dat nou weer? Veer in je reet ofzo? "Grote meid, je bent een goede Snitch"

Als er actie word ondernomen weet je toch genoeg?
    Een leesbevestiging dan. Wat kan mij het schelen. Ik hoef geen veer in mijn reet, ik wil gewoon een reactie dat ze het gelezen hebben. Of als het onterecht was, hoor ik dat ook graag. Niet alle acties van mods zijn zichtbaar, weetjewel?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten