Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 42 van 85 EersteEerste ... 32404142434452 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 411 t/m 420 van 842

Discussie: Over de moderatie

Banned

Standaard

Het blijft knap hoe anderen altijd weten wat het internetgedrag is van anderen (meteen OT).
    Ook zo raar, jij weet hoe en wat ik doe, kom je zoveel in OT dan.
    Foei toch, daar moet je niet zo veel komen, meen neemt je anders niet meer serieus hoor.

En lezen wat je het beste uitkomt is kennelijk een trekje wat je deelt met een paar mede-mods.
    Meerdere keren heb ik aangegeven dat ik sommige mods (ik maak ze niet allemaal mee) erg goed vind, en inderdaad een paar niet, maar die zijn dan ook wel heel slecht.

Lees jij lekker zoals jij het wil, ik doe in ieder geval wat ik wil. Of het je aanstaat of niet.

Moderator

ideetje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Barend, heb je zelf ideeën hoe dingen verbeterd kunnen worden of vind je het wel best zo.
    Jij had toch een probleem met cynische posts? Tellen retorische vragen niet mee dan?
    Welke punten verbetering nodig hebben was overigens al een pagina of wat terug in kaart gebracht en samengevat door Mithrandir, dus eigenlijk weet ik sowieso niet waar het nu eignelijk nog over gaat behalve gehakketak over en weer.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Er zijn twee punten die D_H aanstipt die wel van belang zijn:

1) Niet alle kritiek is even constructief, op zich is het ieders recht om die te uiten, maar erg veel schieten we er niet mee op.

2) Een groot deel van de problematiek komt voornamelijk tot uiting in Off-Topic, ik kan er naast zitten want ik kom nooit meer buiten off topic, uitgerekend het deel dat als functie heeft "het riool" van gitaarnet te zijn en dat daar wellicht heel goed in slaagt.

Klopt dit?

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Dat weet ik lieverd. Misschien is het zelfs zo'n goede post dat je jezelf er lekker op kunt afsjorren!
    Kun je ook uitleggen waarom of geef je op dat moment, zoals gewoonlijk, even lekker niet thuis?

Tja nou ik weet niet, ik vond de post zo kansloos dat elke reactie erop al snel in dezelfde klasse zou vallen.

Als je de moeite neemt om wat pagina's door te lezen kan je lezen dat ik hier heb aangeven wat volgens mij (ik weet het een niet tellende mening in jouw ogen) het probleem is en ik heb zelfs een paar dingen aangeven die dat misschien zelfs zou kunnen verbeteren.
    Daarnaast heeft Pim mij zelfs kunnen overtuigen dat jullie mods zaken bespreken, helaas staan er dan direkt weer wat posts die dat lijken tegen te spreken, maar goed Pim zegt het en dus geloof ik het.
    Laatst gewijzigd door Kaboemba; 14 april 2009 om 21:34

Senior Member

Standaard

man, welke problematiek hebben jullie het uberhaubt over?? Zo belangrijk is het toch allemaal niet, als iedereen zich gewoon een tikje normaal gedraagd en de consequenties inziet van een misstak en ze als een vent aanvaard is er geen probleem.

Moderator

Standaard

Die Bert, ik heb afgelopen week van één iemand email gehad met een totaal van ruim 3000 woorden, 17840 caracters en ik heb alles gelezen.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Jij had toch een probleem met cynische posts? Tellen retorische vragen niet mee dan?
    Welke punten verbetering nodig hebben was overigens al een pagina of wat terug in kaart gebracht en samengevat door Mithrandir, dus eigenlijk weet ik sowieso niet waar het nu eignelijk nog over gaat behalve gehakketak over en weer.
    Mijn post is noch cynisch nog retorisch.
    DH's opbouwende input, daar kan ik overheen gelezen hebben. Ik kan me niet voorstellen dat ie alleen hier in dit topic komt om zuur te posten? Als je kritiek hebt dan kan ik me voorstellen dat je daar ook oplossingen voor ziet. Vandaar mijn vraag.
    In mijn ogen is het een neverending proces, niet iets wat je afsluit omdat er geen verbeteringen meer aan te brengen zijn.

Standaard

dank je Rob!!
    Hoewel ik geen reet begrijp van wat je nou precies schrijft. Ik heb namelijk de gave om alles wat jij, en jij alléén, schrijft precies verkeerd te interpreteren. Een waar genoegen. Blij dat jij ook zo geniet!

@Pepe,
    Nee. Geen idee. Ik ben namelijk van mening dat er niet zoveel mis is, m.u.v. zaken waar het gehele mod-team niet bij kan omdat geen van hen admin rechten heeft. Daarmee heb ik ook geen behoefte aan directe verbetering.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Die Bert, ik heb afgelopen week van één iemand email gehad met een totaal van ruim 3000 woorden, 17840 caracters en ik heb alles gelezen.
    Als iemand al de moeite neemt om speciaal voor iemand anders een mail van 3000 woorden en 17840 tekens te typen, vind ik dat ook niet meer dan redelijk

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Als iemand al de moeite neemt om speciaal voor iemand anders een mail van 3000 woorden en 17840 tekens te typen, vind ik dat ook niet meer dan redelijk
    Ik heb er ook echt van genoten.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten