Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 38 van 85 EersteEerste ... 28363738394048 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 371 t/m 380 van 842

Discussie: Over de moderatie

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
    De hormonale aanvallen mogen dan ingedamd zijn maar de afgelopen tijd is het toch nog minstens één keer gebeurd en niet zo'n beetje ook, waar Tho en ik toen op gereageerd hebben.
    Dat klopt Rinze, ik denk dat dat bij Tatjana was. Er zijn daar in ieder geval berispingen uitgedeeld en berichten verwijderd, maar het is waar dat we zo een topic misschien wat korter moeten opvolgen.
    Het wil echt niet zeggen dat we die reacties allemaal toelaten, misschien eerder dat we er niet kort genoeg opzitten.
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2 Bekijk bericht
    Dat klopt Rinze, ik denk dat dat bij Tatjana was. Er zijn daar in ieder geval berispingen uitgedeeld en berichten verwijderd, maar het is waar dat we zo een topic misschien wat korter moeten opvolgen.
    Het wil echt niet zeggen dat we die reacties allemaal toelaten, misschien eerder dat we er niet kort genoeg opzitten.
    Duidelijk , het was geloof ik inderdaad bij Tatjana.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Moderator

Music

Dat moet dan dus ook vanuit de forumleden gerapporteerd worden, die hebben net zo'n verantwoordelijkheid voor een net en schoon forum als wij.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Dat moet dan dus ook vanuit de forumleden gerapporteerd worden, die hebben net zo'n verantwoordelijkheid voor een net en schoon forum als wij.

Inderdaad.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Moderator

Music

Dat had je dus ook gedaan begrijp ik? Mooi, hoe meer mensen er opletten hoe beter wij ons werk kunnen doen.

Senior Member

Standaard

Rapporteren vind ik soms wel lastig trouwens. Soms heb ik zelf het gevoel dat het te ver gaat, terwijl ik me kan voorstellen dat een ander het wel vindt meevallen. Moet je in zo'n geval dan toch rapporteren?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2 Bekijk bericht
    En dat lijkt me overigens een van de geldige smoezen die we wel eens gebruiken: we KUNNEN ook niet overal direct opzitten. Ook wij zijn soms gewoon niet online.

Drie pagina's ellende in een kwartiertje vanwege een opmerking is niet vreemd op dit forum. Dat het tot drie pagina's is gekomen, betekent echter niet dat we het goed vinden... het betekent eerder dat we dat nog niet door hebben.

Soms zijn we zelfs nog langer dan een kwartier offline .
    Een rotte bijkomstigheid is dat in die gevallen eigenlijk alleen een vrij botte bijl nog werkt om het geheel weer redelijk rap op te schonen. En dat kan dan ook weer mensen het verkeerde keelgat in schieten...

Wat dat betreft is de vraag van de mods aan de forumleden om idd die rapporteerknop te gebruiken. En spreek de overtreder ook op zijn/haar overtreding aan... natuurlijk! Wij zien ook graag een goed deel zelf-regulatie.
    Doe dat aanspreken alleen wel enigszins netjes en ga er geen discussie/ruzie over voeren in dat onderwerp... da's vaak een regen en drup verhaal.

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Rapporteren vind ik soms wel lastig trouwens. Soms heb ik zelf het gevoel dat het te ver gaat, terwijl ik me kan voorstellen dat een ander het wel vindt meevallen. Moet je in zo'n geval dan toch rapporteren?
    Dat is geheel aan jou.
    Je hoeft niet van andermans denkwereld uit te gaan om een post te rapporteren. Als hij jou tegen de borst stuit of als jij denkt dat hij forumregels overtreedt, mag je rapporteren. Dan is 't aan de mod om die afweging te maken waar jij mee wostelt.

Gewoon aan de professi... ehhh... andere amateurs overlaten .

Senior Member

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Dat had je dus ook gedaan begrijp ik? Mooi, hoe meer mensen er opletten hoe beter wij ons werk kunnen doen.
    Ik was me er op dat moment nog niet van bewust dat de hormonale aanvallen officieel gerapporteerd konden worden, aangezien ik het daarvoor net iets te vaak had zien gebeuren zonder dat er tegen werd opgetreden... Ik heb er wel op gereageerd, net als Tho trouwens. Voortaan zal ik meteen op de rapportageknop drukken.

Moderator

ideetje

Ja, doen hoor! Het gebeurt een doodenkele keer dat je denkt "gut, moet dat nou" maar vrijwel altijd is en rapportage vokomen terecht. Voel je geen verrader of zo, rapporteren die hap! Dat komt bij ons via mail binnen en dat zien we dan toch vaak eerder.
    Een andere goeie tip is om, als je gerapporteerd hebt en er gebeurt voor je idee niet snel genoeg iets, even op de forum homepage naar beneden te scrollen, op de button Forumleiding te klikken want dan zie je in één oogopslag welke moderator on-line is en wie niet. Is de moderator van het desbtereffende subforum niet on-line dan kun je altijd één van de supermoderators PB'en, die kunnen in elk subforum ingrijpen als dat nodig is.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten