Waarschijnlijk morgen pas in mijn bezit, maar moet alvast even ontladen hier. Ik heb al weken last van enooorme GAS aanvallen nl, dus daar moest iets aan gedaan worden!
Ooit begonnen met een rode Samick Strat (na mijn klassieke gitaarlessen) en na een omweg via Telecasters en een Les Paul, komt er weer een strat in huis. De LP is alweer de deur uit (goede looks, maar niet mijn sound) en tele's zijn gewoon de bom dus die blijven. Maar het wat rondere stratgeluid (t.o.v. tele) wil ik graag gebruiken in de band en ook voor de afwisseling. De rode strat had ik destijds gekocht omdat ik weinig geld had (15jr) en rood omdat Mark Knopfler die ook had, maar had ook goed zwart kunnen zijn omdat ik toen ook veel naar Eric Clapton luisterde.
Ik heb ooit eens gezegd dat ik alleen een 70's strat in 3TSB en met RW toets mooi vindt om erbij te hebben, nu ben ik helemaal van mijn geloof af en komt er een van de beste mexicaantjes in mijn opinie, nl de 60's classic player in sonic blue.
Toen ik deze kleurstelling zag en de 'aged' hardware en slagplaat was ik meteen verkocht en vond ik de 3TSB met die 'dikke kop' ineens een stuk minder om te zien.
Zodra ik 'm heb komen de pics!![]()
Favorieten/bladwijzers