Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 294 van 622 EersteEerste ... 194244284292293294295296304344394 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.931 t/m 2.940 van 6220

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guitar GoD Bekijk bericht
    je gibson is anders mooi
    ik vind me gibson ook het mooist, en klinkt ook het lekkerst, alleen de richwood heeft een echt rauwig rock n roll geluid waar ik heerlijk harde rythem op spelen, en de gibson die scheurt echt heel gaaf, en daar speel ik meer hard rock en metal mee.
    dus ik speel nogsteeds op allebij

@pepe, super mooie les pauls! de helemaal linkse vind ik toch het mooiste
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member

Standaard

Dank u, die van u is ook niet mis.
    Als je nou die matte lak zou polijsten, dan gaatie toch ook gewoon glimmen?
    Die es 333's met matte lak krijg je in een mum hoogglans.

Standaard

ik heb geen idee, maar als je onder de humbuckers kijkt, waar normaal het slagplaatje zit, dan zie je daar een glimmende vlek.
    daar glimt hij wel gewoon, geen idee hoe dat is gekomen, misschien omdat ik daar altijd met mijn pink overheen ga?
    maar hij kan wel weer gaan glimmen denk ik ja.
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Standaard

Sorry Pepe... Ik vind het een collectie van niks!!!
    Zeker die linker Les Paul ziet er niet uit. Afgezaagde kleurncombi en lelijke tigerstripe...

Ik neem hem graag voor een zacht prijsje over... P.M. me maar... wat een gave plank is het toch... ;-)
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Senior Member

Standaard

Ja, misschien dat ik um eerst maar eens gewoon zwart verf, kijken of ie daar van opknapt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Voor geen meter

Als je er echt op gaat letten wordt je stapelgek. Als je dat niet doet is er niks aan de hand. Ik let er niet op.
    "er niet op letten" : heerlijke rock n roll oplossing
    (maar ze vooral niet in de studio gebruiken)

Senior Member

Standaard

Er zijn stoptails op de markt die dat probleem aanpakken. Ik heb er een badass op gehad maar [chargeermode on] gelijk het geluid weg [chargeer mode off].

Er is een truukje om de afwijkingen gelijkmatig over de snaren te verdelen maar dan ga je er weer op letten en dat moet je dus niet doen.
    In feite heeft een 3 delige telebrug hetzelfde probleem, slecht te intoneren, maar een tele voelt zich ook prima thuis in een studio.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Er zijn stoptails op de markt die dat probleem aanpakken. Ik heb er een badass op gehad maar [chargeermode on] gelijk het geluid weg [chargeer mode off].

Er is een truukje om de afwijkingen gelijkmatig over de snaren te verdelen maar dan ga je er weer op letten en dat moet je dus niet doen.
    In feite heeft een 3 delige telebrug hetzelfde probleem, slecht te intoneren, maar een tele voelt zich ook prima thuis in een studio.
    en wat nu als je een precompensated brug hebt, ala PRS? dat moet toch redelijk zijn als tussenweg voor de badass en deze brug?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer Bekijk bericht
    ik heb geen idee, maar als je onder de humbuckers kijkt, waar normaal het slagplaatje zit, dan zie je daar een glimmende vlek.
    daar glimt hij wel gewoon, geen idee hoe dat is gekomen, misschien omdat ik daar altijd met mijn pink overheen ga?
    maar hij kan wel weer gaan glimmen denk ik ja.
    Mijn melody maker (ook een Faded Gibson) heeft dat ook, naar mate ik het ding speelde merkte ik dat de hals steeds gladder aan ging voelen en dat de hals ook begon te glimmen. Dus toen heb ik een pot commandant polijst pasta erbij gepakt en de hele gitaar gepolijst

Het resultaat is een hele mooie warme sunburst, heel vintage vooral omdat de porieën van het hout zichtbaar zijn.

Ik zit nu te denken om een rode Faded SG te kopen en die dezelfde behandeling te geven.
    "Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
    - Willy Alberti

Standaard

oke, ik heb geen ervaring met dat spul.
    moet je dat er gewoon op smeren en laten drogen ofzo?

maar ik wil hem eigenlijk zo laten, t is maar 1 flekje

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten