Ik vind censuur wel een erg zware term. Ik zal volstrekt eerlijk zijn: ik heb geen zin om nog verder er op in te gaan. Het is een gecompliceerd verhaal waar een aantal mods al op in zijn gegaan, er gaat een enorme stroom woorden aan vooraf welke buiten dit forum plaatsvinden en de contekst kan niet meer duidelijk worden, tenzij er prive informatie hier wordt gepost en pm is prive, dat wordt niet openbaar.

Verder kan ik melden dat ik al meer dan 10 jaar op heel veel forums kom, op audio, recording, auto en weetikveel forums. En nergens wordt er zo open en eerlijk door mods ingegaan op kritiek, nergens. Ga eens naar gearslutz en verbaas je over het feit dat daar zomaar tussen de 600 en 700 mensen online zijn. Daar wordt strak gemodereerd en nooit is er kritiek op mods. En denk nou niet dat die mods perfect zijn, verre van dat.

Ga naar Harmony Central, geen draadje mogelijk over het functioneren van de mod team, ik denk dat het alleen hier kan.
Moderators zijn nogmaals geen computers of robots, maar mensen van vlees en bloed, met gevoel en emotie en sommigen vliegen wel eens uit de bocht, big deal.