Het gevoel bekruipt me dat er veel dingen uit het verleden zijn blijven hangen alsof ze nog dagelijks gebeuren. Het toelaten van hormonale anvallen in het Stel Jezelf voor topic, waar Rinze tot twee keer toe over begint: dat komt niet meer voor. Dat hele subforum wordt nu duidelijk en strak gemodereerd.

Dat het er hier af en toe te heftig aan toe gaat: dat gaat natuurlijk vooral over Off Topic. Schelden, stom lullen of trollen wordt in geen enkel inhoudelijk subforum geduld en mocht je het toch tegenkomen moet je het gewoon rapporteren.

Het hele geval drap is nu al zoveel over gezegd, als ik daar nog verder op in ga wordt het een herhaling van zetten. Wie er nou precies wanneer gelijk had en wie niet, god only knows... Maar goed, dat daar in het openbaar een paar te harde worden over zijn gevallen vanuit de moderatorgroep is een feit.

Een punt waar ik wel mee zit is dat er altijd wel wat aan te merken valt en dat is gewoon lastig. Treden we eens wat harder en consequenter op: commentaar. Laten we een aantal dingen toe: commentaar. Het is ook niet haalbaar om het iedereen naar de zin te maken en ik denk dan ook dat dit topic vooral bedoeld is en blijft om te inventariseren waar de onvrede heerst, niet om het ineens voor iedereen perfect te krijgen.