Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 23 van 85 EersteEerste ... 1321222324253373 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 221 t/m 230 van 842

Discussie: Over de moderatie

Standaard

Die laatste post van Kaboemba was inhoudelijk volkomen inhoudsloos, hij post alleen maar om te stoken en te rellen, zoals hij zelf aangeeft. Ik vind een ban hier wel op zijn plaats, ik ga dat voorstellen in het modforum.
    De rest van de deelnemers hier voeren gewoon een discussie, ga daar vooral mee door.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Slapjanus? Nee, ik neem mijn laptop mee naar de pizzaria om daar lekker verder te forummen. Da's lekker.

Bovendien, ik ben er heilig van overtuigd dat ik niet bij het verkeerde eind zit. Wat ik poste is mijn kant van het verhaal. Ben je het er niet mee eens prima.

Enige dat ik aangaf is dat ik het nut niet meer inzag van die discussie omdat mijn opmerking alleen ontweken/genegeerd werd.

Ik ben niet opgevoed met iets toegeven om er vanaf te zijn als ik er niet achter sta. Dat vind ik slap. Zou me nog liever doodvechten, dan me er zo laf onderuit lullen.

Kan best zijn dat we daarin van mening verschillen. Als jij liever de tweede optie kies, dan prima. heb ik alle respect voor.
    Oh, je had de laptop meegenomen en niet uitgezet zoals je beloofd had te gaan doen.

Verder ben ik het wel met je eens dat je moet vechten voor je standpunten, maar soms kun je er ook achter komen dat je bepaalde standpunten - en dat bedoel ik in het algemeen - toch ook weer los moet kunnen laten als tijdens een discussie blijkt dat het niet klopt wat je gezegd hebt.
    Veel mensen zijn bang "hun gezicht te verliezen" als ze dat doen.

Waar ik op reageerde was die post van je waarin je duidelijk liet blijken dat je de discussie niet kon winnen of dat er niemand naar luisterde, en hem dus afkapt met een dooddoener waar niemand bij gebaat is.

Deze discussie laat duidelijk zien dat er een aantal mensen op dit forum zitten, die zich in meer of mindere mate storen aan het soms wat arrogante en irritante gedrag, ook/met name van sommige moderators.
    Ik doel dan op misplaatst cynisme. sarcasme e.d.
    Over het algemeen valt er best mee te leven maar ik kan me goed indenken dat het irritatie opwekt.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    Die laatste post van Kaboemba was inhoudelijk volkomen inhoudsloos, hij post alleen maar om te stoken en te rellen, zoals hij zelf aangeeft. Ik vind een ban hier wel op zijn plaats, ik ga dat voorstellen in het modforum.
    De rest van de deelnemers hier voeren gewoon een discussie, ga daar vooral mee door.

Ach gossie en wat bewijs je er mee, dat ik gelijk heb in ieder geval.
    Tuurlijk noem je het inhoudsloos, ik had niet anders verwacht.
    Ga die ban lekker voorstellen. Ik ben erg nieuwsgierig naar je redenen, anders dan persoonlijke. Ik geef hier mijn mening over 5 of meer jaar ervaring op dit forum.
    Geef mij aan wanneer jullie je ooit iets aan hebben getrokken van kritiek, en nee die kwam echt niet alleen van mij, en ik trek al mijn woorden terug.
    Jij doet al helemaal hoe jou het uitkomt, je gooit zelfs topics op slot (is meerdere keren voor gekomen) als je het niet eens bent met de mening van iemand of zijn politieke overtuiging.
    Ik geef hier aleen mee aan dat er vaker kritiek is geweest op het forum/mods en dat er nooit iets mee gedaan is.
    Het enige wat je dan nog kan doen is weggaan of blijven en zo af en toe op het randje lopen en vooral de mods niet al te serieus nemen (je krijgt wat je geeft he).

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Rob, het wordt hoog tijd dat jij je eens verdiept in omgangsvormen, er zijn grenzen aan het acceptatienivo van de mods hier en die overschreid je met grote regelmaat. Als het je hier niet bevalt blijf dan gewoon lekker weg bijvoorbeeld.
    O dat weet ik best maar dat heeft een reden, ieder krijgt wat hem toekomt.
    Is het je al wel is opgevallen dat ik dat alleen doe in off-topic en bij bepaalde mods ?
    Goed pas zat ik fout en heb dat ook toegegeven en online excuses aangeboden.
    Verder maak ik zelf lekker uit waar ik wel en niet kom en als het je niet bevalt dan overtuig jij je mede-mods maar dat ik weg moet, niet dat je de zekerheid ebt dat ik weg blijf natuurlijk.

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaboemba Bekijk bericht
    O dat weet ik best maar dat heeft een reden, ieder krijgt wat hem toekomt.
    Is het je al wel is opgevallen dat ik dat alleen doe in off-topic en bij bepaalde mods ?
    Goed pas zat ik fout en heb dat ook toegegeven en online excuses aangeboden.
    Verder maak ik zelf lekker uit waar ik wel en niet kom en als het je niet bevalt dan overtuig jij je mede-mods maar dat ik weg moet, niet dat je de zekerheid ebt dat ik weg blijf natuurlijk.
    Rob, je weet precies waar ik het over heb en jij gooit het op de 'persoonlijk' tour, maar ik heb het over de inhoud van je posts. Je humor is af en toe briljant, maar sommige mods zijn bij tourbeurt bij jou de lul en je ziet er helemaal niet tegenop om de meest grove beledigingen te lanceren onder de noemer 'grappig'. Ik ben nu volstrekt open en eerlijk tegen je en het is dat wij een vrij dikke huid hebben, maar af en toe haal je het bloed bij mensen onder de nagels vandaan en dat heb je zelf niet door. Er zijn mensen die daar niet tegen kunnen en met stille trom vertrekken.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Rob, je weet precies waar ik het over heb en jij gooit het op de 'persoonlijk' tour, maar ik heb het over de inhoud van je posts. Je humor is af en toe briljant, maar sommige mods zijn bij tourbeurt bij jou de lul en je ziet er helemaal niet tegenop om de meest grove beledigingen te lanceren onder de noemer 'grappig'. Ik ben nu volstrekt open en eerlijk tegen je en het is dat wij een vrij dikke huid hebben, maar af en toe haal je het bloed bij mensen onder de nagels vandaan en dat heb je zelf niet door. Er zijn mensen die daar niet tegen kunnen en met stille trom vertrekken.
    En weet je wat nu zo frappant is, ik heb op een reactie van 1 persoon (die ik netjes heb geantwoord en die het wat moeilijk bleek te hebben) na nog nooit ook maar 1 pm van iemand gehad hierover.
    Inderdaad zijn sommige mods de lul en die zouden ook is naar hen zelf moeten kijken, maar nee dat gebeurt niet het ligt ALTIJD aan het forum lid en nooit aan de mod en dan heb ik het niet over mij zelf (mij hoef je heir al een paar jaar niet serieus te nemen, dat heb ik hier wel opgegeven).
    Tuurlijk weet ik dat ik sommige mods het bloed onder de nagels vandaan haal (ik ben niet blind voor mijn eigen fouten, daarin verschilik met bepaalde mods) en ja in een discussie gooi ik er ook nog wel is wat uit tegen een forum lid, bijna altijd is dit een lid die ik "ken" en die over het algemeen zelf ook erg goed gebekt zijn.
    Ik beperk dit soort dingen tot off-topic (kan je van een deel van de anderen niet zeggen) en voed bovendien regelmatig wat toe buiten off-topic, kan je van een deel ook niet zeggen.
    zoals ik al eerder aangaf ieder krijgt wat hij verdient (in mijn ogen) en jij en Bert verdienen niet veel en zeker niet mijn respect.
    Ik zal ook heel open zijn, jij bent een arrogante kwast die in elk topic o zo graag wil toevoegen wat hij allemaal gedaan heeft en Bert laat meer dan eens zijn persoonlijke afkeer van sommige forumleden horen in zijn rol als mod.
    En tja dat zal persoonlik overkomen, ik zal je verraden waarom dat zo overkomt, HET IS PERSOONLIJK.
    En precies dat is waar het fout ging met enkele mods men deed/doet dingen vanuit hun eigen persooon en niet vanuit het forum en als het er opaan kwam verschuilt men zich achter het forum.

Ik heb mijn zegje gedaan en ga nu in Bert mode, lees ga niet meer reageren omdat mij dat zo uitkomt.
    Laatst gewijzigd door Kaboemba; 11 april 2009 om 00:12

Standaard

Ja, je bent hartstikke stoer hoor...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Senior Member

Standaard

Komt er eens een inhoudelijk post van Kaboem -waar dit topic voor bedoeld is- en dan reageer je op de vorm.

Best lastig natuurlijk over de persoonlijke kritiek uit te stijgen maar zou het gewoon niet meer constructief zijn om dat proberen of anders helemaal niet te reageren in een topic met dit onderwerp? Zo gaat het van regen in de drup.

Senior Member

Standaard

Tsja, heb over het algemeen weinig problemen met de moderatie, maar zo onderschrijf je Kaboem's mening wel een beetje natuurlijk. Je kunt ook niet reageren, of iig inhoudelijk.

Oh nee, wacht je reageert nu zeker niet als mod, maar als gebruiker...

Edit: Pepe typt sneller.

Banned

Standaard

Als jij denkt dat het me daarom te doen heb je het nog minder door dan dat ik verwacht had.

Btw heb je al witte rook ?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten